Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040050/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00045547/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00046214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059786 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchennego i drobnego AGD do pomieszczeń w DS. Pingwin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 8653838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajurasz@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kuchennego i drobnego AGD do pomieszczeń w DS. Pingwin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc8f5fb-a661-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009918/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup AGD do wyremontowanego DS. PINGWIN (zlewozmywak, płyta indukcyjna, mikrofalówka, pochłaniacz podszafkowy, bateria zlewozmywakowa, pralka, odkurzacz, suszarka, lodówka podblatowa, telewizor)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/64/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97561,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu RTV i AGD.4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 102500,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zlewozmywaków i baterii4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zostały złożone 3 oferty - oferty zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza środki jakimi dysponuje Zamawiający na realizacje tego zadania.
| 2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług pocztowych
- Sprzedaż i dostawa materiałów zużywalnych i odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego
- Zimowe sprzątanie i utrzymanie czystości posesji wokół budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2026 "Mięso i produkty mięsne i wędliny"
- WYMIANA I ROZBUDOWA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ SYSTEMU MONITORINGU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SANOKU
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn.: "Przebudowa, rozbudowa i remont Przedszkola "Baśniowy Dworek" w Golinie wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem"
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Smaki Gastronomika"
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Dostawa gastronomicznego i użytkowego sprzętu agd do Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w podziale na części
- Zakup i dostawa doposażenia pracowni baristycznej-05 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3
- "Dostawa wyposażenia na potrzeby DDOM w Łodzi ul. Odrzańska 29 w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego+ Program FE dla Łódzkiego 2021-2027".
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





