eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w terminie 01.01.2023 - 31.12.2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w terminie 01.01.2023 – 31.12.2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 661 16 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirtychy.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w terminie 01.01.2023 – 31.12.2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4678f3-698b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019009/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSIR.DZP.TP.231.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216447,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: przewóz autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego
w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy itp.
Zadanie nr 1:
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi: około
16 520 km pojazdem samochodowym typu: autokar, w tym 5020 km – wyjazdy do 100 km, 11 500 km – wyjazdy powyżej 100 km.
Usługa ma być realizowana autokarem posiadającym co najmniej 45 miejsc siedzących Autokar powinien posiadać system nawigacji Global Positioning System (GPS). Każdorazowo wydruk GPS musi być dołączany do wystawionej faktury.
Wykonawca ma posiadać program do rejestracji każdorazowo przejechanej trasy
z GPS oraz wydruku mapek zarejestrowanej trasy.
Wydruk mapki, powinien zawierać faktyczną ilość przejechanych kilometrów oraz miejscowości, przez które wykonawca przejechał w celu wykonania przedmiotu umowy. Miejscowości, o których mowa powyżej mogą być oddalone od siebie maksymalnie o 15 km.
Autokar wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego: średni czas postoju wyniesie około 6 godzin. W uzasadnionych przypadkach, wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić autokar z dnia na dzień.
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 5-6 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, zawodach sportowych itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem.
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 3-4 wyjazdów na zawody sportowe
w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi realizować usługę 4 autokarami
o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Zamawianie transportu na wyjazd następować będzie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), nie później niż na 3 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia (potwierdzenie będzie następować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail),
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyjazdu najpóźniej 24 godziny przed zgłoszonym wcześniej wyjazdem, w przypadku:
- przesunięcia terminu meczu przez właściwy Związek,
- w przypadku choroby zawodników uniemożliwiającej przeprowadzenie rozgrywek.
Zamawiający dokona płatności wyłącznie za faktycznie przejechane kilometry,
na podstawie wydruku mapek zarejestrowanej trasy, o których mowa powyżej
Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencję lub zezwolenie, o których mowa powyżej, ważne w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami.
Wykonawca lub podwykonawca wykona usługi wyłącznie przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych oraz uprawnieniach zgodnych z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212) oraz z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 122680,2 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: przewóz mikrobusem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy itp.
Zadanie nr 2:
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi około 29 000 km pojazdem samochodowym typu: mikrobus. Usługa ma być realizowana mikrobusem posiadającym minimum 18 miejsc siedzących.
Mikrobus wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego, średni czas postoju wyniesie około 4-8 godzin.
W szczególnych przypadkach, wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić mikrobus z dnia na dzień.
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 3-4 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, obozów sportowych itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem,
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 6-8 wyjazdów na zawody sportowe w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi realizować usługę co najmniej 8 mikrobusami
o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Zamawianie transportu na wyjazd następować będzie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), nie później niż na 3 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia (potwierdzenie będzie następować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej
(e-mail).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyjazdu najpóźniej 24 godziny przed zgłoszonym wcześniej wyjazdem, w przypadku:
- przesunięcia terminu meczu przez właściwy Związek,
- w przypadku choroby zawodników uniemożliwiającej przeprowadzenie rozgrywek. Zamawiający dokona płatności wyłącznie za faktycznie przejechane kilometry od:
- miejsca podstawienia mikrobusu dla uczestników wyjazdu w Tychach do miejsca docelowego,
- powrotu kierowcy bez pasażerów do miejsca podstawienia mikrobusu, jeżeli mikrobus będzie wracał w miejsce podstawienia,
- przejazdu kierowcy od miejsca podstawienia mikrobusu po odbiór zawodników,
- powrotu po zabraniu uczestników wyjazdu z miejsca docelowego do miejsca odwozu w Tychach.
Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dni a 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencję lub zezwolenie, o których mowa powyżej ważne w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami.
Wykonawca lub podwykonawca wykona usługi wyłącznie przy pomocy pracowników
o kwalifikacjach zawodowych oraz uprawnieniach zgodnych z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212) oraz z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 143550 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 226 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP (Dz. U. z 2021 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 78 Kodeksu Cywilnego – oferta nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający po deszyfracji pliku poddał go walidacji (sprawdzenie czy oferta została podpisana). W wyniku weryfikacji niezależnymi programami do weryfikacji podpisów elektronicznych otrzymał raport „Nie znaleziono plików z podpisami” oraz status: niepodpisany. Zgodnie z art. 78 Kodeksu Cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej konieczne jest złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku rozpatrywanej oferty złożony plik nie został prawidłowo podpisany w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób i bagażu Adam Malinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341127147

7.3.3) Ulica: ul. Bromboszcza 15/17

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-732

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.