eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa i montaż 6 szt. wewnętrznych infokiosków na terenie budynków Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego w ramach Projektu "UPH w Siedlcach - Uniwersytet MAXI"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059640 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa i montaż 6 szt. wewnętrznych infokiosków na terenie budynków
Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego
w ramach Projektu „UPH w Siedlcach – Uniwersytet MAXI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.zanko@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Szkoła Wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa i montaż 6 szt. wewnętrznych infokiosków na terenie budynków
Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego
w ramach Projektu „UPH w Siedlcach – Uniwersytet MAXI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64b9abd-8e32-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „UPH w Siedlcach - Uniwersytet MAXI” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-A034/19-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023856/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa i montaż 6 szt. wewnętrznych infokiosków na terenie budynków Uniwersytetu Przyrodniczo Humanistycznego w Siedlcach w ramach Projektu „UPH w Siedlcach – Uniwersytet MAXI”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie urządzeń (w tym: transport, wniesienie, ustawienie) do wskazanych przez Zamawiającego budynków Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego znajdujących się na terenie miasta Siedlce. Przez urządzenia należy rozumieć jednostkę komputerową wraz z wyświetlaczem. W przypadku gdy zdalna administracja infokioskami wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wykonać również tę czynność na wskazanych przez komputerach (maksymalnie 5 jednostek);
2) montaż i uruchomienie urządzeń (z uwzględnieniem instalacji oprogramowania);
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania;
4) udzielenie gwarancji lub zapewnienie gwarancji producenta urządzeń;
5) świadczenie serwisu gwarancyjnego urządzeń i oprogramowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń nowych, nieużywanych, umieszczonych w oryginalnych opakowaniach.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opis wymaganych parametrów technicznych i programowych, określony został w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48810000-9 - Systemy informacyjne

48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157747,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234561

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157747,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infobox Sp. z o.o. S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 548-227-82-38

7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157747,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.