Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00036710/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059483 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie kuchni szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000837583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alpejska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-628
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 812 45 70
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 812 67 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dh@ikard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ikard.pl;https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie kuchni szpitalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36c76648-9921-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031967/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.015.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185798 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble i wyposażenie ze stali nierdzewnej1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do kuchni szpitalnej dla Narodowego Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie w ilości oraz parametrach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych mebli wraz z ich transportem oraz montażem w Narodowym Instytucie Kardiologii. Zaoferowane meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. Meble muszą spełniać wymagania ergonomii oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości.
2. Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest dokonać dokładnych obmiarów pomieszczeń z natury.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 89950 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie AGD i inny drobny sprzęt1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa urządzeń do kuchni szpitalnej dla Narodowego Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie w ilości oraz parametrach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń wraz z transportem oraz montażem w Narodowym Instytucie Kardiologii. Wyposażenie musi spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po instalacji i uruchomieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 75355 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia chłodnicze i mroźnicze1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych do kuchni szpitalnej dla Narodowego Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie w ilości oraz parametrach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń wraz z transportem oraz montażem w Narodowym Instytucie Kardiologii. Wyposażenie musi spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po instalacji i uruchomieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 20493 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198583,5
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311190
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76875
| 2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa wyposażenia i urządzeń na potrzeby realizacji Programu OL i OC w 2025 r. na terenie Gminy Łask
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





