Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308219/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Dozór i ochrona mienia w obiektach zamawiającego w Toruniu i Piastowie    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT INŻYNIERII MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I BARWNIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000044569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 55
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56-650-00-44
1.5.8.) Numer faksu: 56-650-03-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@impib.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/impib1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, prace rozwojowe, doradztwo, działalność pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona mienia w obiektach zamawiającego w Toruniu i Piastowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dad6ce2-4c64-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA.2510.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253942,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowy dozór i ochrona mienia w Toruniu w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30 w sposób ciągły, w tym:1) dozór i ochrona budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30 (wieżowiec o powierzchni użytkowej 2200 m2 posadowiony na działce o powierzchni 2223 m2), a także mienia znajdującego się w budynku i na terenie przyległym do budynku.
2) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie całodobowej usługi portierskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ - VI Przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 153300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozór i ochrona mienia w Piastowie w siedzibie Centrum Elastomerów i Gumy przy ul. Harcerskiej 30 w godzinach od 5:45 do 21:00 od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w tym:1) dozór i ochronę 5 budynków zlokalizowanych na działce o łącznej powierzchni 24.829 m2 przy ul. Harcerskiej 30, na której posadowione są:
a) budynek biurowy - 3 000 m2 ,
b) budynek laboratoryjny - 2 550 m2,
c) budynek hali technologicznej - 4 200 m2,
d) budynek kotłowni i garażu - 550 m2,
e) budynek magazynowo - gospodarczy - 371 m2,
a także mienia znajdującego się w budynkach i na terenie przyległym do budynków.
2) w zakresie dozoru i ochrony mienia świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Centrum
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ - VI Przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 100642,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188559,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231264 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188559 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EMIR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8880000952 , REGON 910007526
7.3.3) Ulica: ul. Barska 10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMIR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188559,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123789,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123789,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6910204607, REGON 004040858
7.3.3) Ulica: ul. Okólna 1A
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123789,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach Archiwum UMK w Toruniu przy ul. Mickiewicza 2/4 w Toruniu
 - Usługa wybierania i odbioru odpadów surowcowych pozyskanych z segmentu demontażu odpadów wielkogabarytowych i budowlanych na terenie ZUOK w Toruniu.
 - Dostawa leków (XVIII)
 - "Usługa zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia oraz noclegów na potrzeby realizowanych szkoleń w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w centrum Etap I"
 - Dostawa leków (XVI)
 - Dostawa leków (XIV)
 
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi na pierwsze 8 miesięcy 2026 r. z opcją przedłużenia.
 - Usługa bezpośredniej stałej ochrony fizycznej siedziby KZK Sp. z o. o. na 2026 roku
 - Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
 - OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
 
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





