eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup samochodu osobowego typu "mikrobus" do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży
z niepełnosprawnościami, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży
z niepełnosprawnościami, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8594f941-85cf-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047705/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.9.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach projektu „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B, D szczegółowo określonego w załączniku nr 6 do SWZ.


W Załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia, pozycji „Oferowany pojazd powinien spełniać minimalne parametry podane poniżej” usuwa się zapis w brzmieniu:
Dopuszczalna masa całkowita 4 750 kg
W formularzu ofertowym w tabeli „Opis przedmiotu zamówienia”

Usuwa się w całości w poz. 3 zapis w brzmieniu:

Lp. OPIS PARAMETRÓW WYMAGANYCH Wymogi
graniczne/
Sposób oceny Odpowiedź Wykonawcy
- TAK/NIE
Parametry oferowane - należy
podać zakresy lub opisać
3. Dopuszczalna masa całkowita do 4750kg TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert tj, do dnia 16.02.2022 r do godz. 12:30 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.