Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00009908/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA
W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWAW WARSZAWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport akt pomiędzy budynkami Zamawiającego wg. Wymienionych poniżej tras i harmonogramów:Trasa nr I: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B ,ul. Płocka 5A ,ul. Płocka 9/11B , ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A, tj. na dystansie ok 6 km
w godzinach od 8 do 13, w poniedziałki, środy i czwartki,
Trasa nr II: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B, ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok 6 km w godzinach od 8 do 11, we wtorki i piątki,
Trasa nr III: al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58 tj. na dystansie ok 6 km pomiędzy godzinami 8 a 13, w poniedziałki, środy i piątki,
Trasa IV: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58, ul. Płocka 9/11B, ul. Płocka 5a, ul. Elektronowa 2, ul. Płocka 5a, ul. Płocka 9/11B, al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok. 35 km 1 raz w tygodniu, we wtorki w godzinach pracy Sądu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu
4.5.5.) Wartość części: 184962,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport gabarytów pomiędzy budynkami Zamawiającegozlokalizowanymi na terenie Miasta st. Warszawy, realizowany
na zlecenie Zamawiającego. Transport gabarytów w 90%
będzie dotyczył mebli typu szafa, biurko, krzesła biurowe,
sprzęt biurowy itp; Zamawiający wskazuje, że dla celów wyliczenia ceny oferty należy przyjąć liczbę transportów
w wysokości 24. Zamawiający oświadcza, że wskazana liczba transportów jest wyłącznie szacunkiem
i nie stanowi zobowiązania do realizacji transportów w tej ilości. Transporty będą realizowane
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zrealizuje minimum
10 transportów w trakcie obowiązywania umowy na trasie
o średniej długości 10 km w (+/- 50 %) w okresie 12 miesięcy
obowiązywania umowy. Usługa obejmuje załadunek i rozładunek
w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, zniesienie oraz wniesienie,
a także zabezpieczenie gabarytów przed uszkodzeniem.
Wszystkie budynki Zamawiającego wyposażone są w windy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu
4.5.5.) Wartość części: 28216,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208731 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208731 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208731 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz GRZYB "KLEKS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010132001
7.3.3) Ulica: ul. Przy Agorze 20 lokal 57
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-930
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227505 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-02-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona z uwagi na fakt, że Wykonawca w w formularzu ofertowym nie zawarł informacji, o które prosił Zamawiający.
Zamawiający w Pkt XII ppkt 8 SWZ określił wymagania dotyczące informacji szczegółowych jakie powinna zawierać oferta na przewóz gabarytów, tj.:
„8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w szczegółach oferty podał cenę za 1 km transportu gabarytów (samochodem dostawczym o kubaturze i 1 roboczogodziny pracownika skierowanego do realizacji usługi.”
Tożsame wymaganie Zamawiający określił w elektronicznym formularzu ofertowym w punkcie XI:
„Proszę o podanie ceny jednostkowej za wymienione składowe kosztów transportu gabarytów tj. cena brutto (z uwzględnieniem marży, kosztów itp.) roboczogodziny jednego pracownika (Crbg - x zł) oraz stawki za 1 km transportu samochodem o kubaturze 10-30 m3 (Ckm - y zł). " Tymczasem Wykonawca w ofercie złożonej w dniu 4 stycznia 2023 r. w pkt. XI formularza ofertowego podał cenę za jeden transport gabarytowy o nieokreślonej długości trasy i liczbie roboczogodzin. Dane te nie są wystarczające do obliczenia ceny za zlecony pojedynczy transport o dowolnych parametrach długości trasy i zakresu pracy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.