eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA
W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA
W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG-26-1-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport akt pomiędzy budynkami Zamawiającego wg. Wymienionych poniżej tras i harmonogramów:
Trasa nr I: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B ,ul. Płocka 5A ,ul. Płocka 9/11B , ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A, tj. na dystansie ok 6 km
w godzinach od 8 do 13, w poniedziałki, środy i czwartki,
Trasa nr II: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B, ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok 6 km w godzinach od 8 do 11, we wtorki i piątki,
Trasa nr III: al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58 tj. na dystansie ok 6 km pomiędzy godzinami 8 a 13, w poniedziałki, środy i piątki,
Trasa IV: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58, ul. Płocka 9/11B, ul. Płocka 5a, ul. Elektronowa 2, ul. Płocka 5a, ul. Płocka 9/11B, al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok. 35 km 1 raz w tygodniu, we wtorki w godzinach pracy Sądu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu

4.5.5.) Wartość części: 184962,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport gabarytów pomiędzy budynkami Zamawiającego
zlokalizowanymi na terenie Miasta st. Warszawy, realizowany
na zlecenie Zamawiającego. Transport gabarytów w 90%
będzie dotyczył mebli typu szafa, biurko, krzesła biurowe,
sprzęt biurowy itp; Zamawiający wskazuje, że dla celów wyliczenia ceny oferty należy przyjąć liczbę transportów
w wysokości 24. Zamawiający oświadcza, że wskazana liczba transportów jest wyłącznie szacunkiem
i nie stanowi zobowiązania do realizacji transportów w tej ilości. Transporty będą realizowane
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zrealizuje minimum
10 transportów w trakcie obowiązywania umowy na trasie
o średniej długości 10 km w (+/- 50 %) w okresie 12 miesięcy
obowiązywania umowy. Usługa obejmuje załadunek i rozładunek
w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, zniesienie oraz wniesienie,
a także zabezpieczenie gabarytów przed uszkodzeniem.
Wszystkie budynki Zamawiającego wyposażone są w windy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu

4.5.5.) Wartość części: 28216,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208731 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208731 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208731 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz GRZYB "KLEKS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010132001

7.3.3) Ulica: ul. Przy Agorze 20 lokal 57

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227505 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-02-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta została odrzucona z uwagi na fakt, że Wykonawca w w formularzu ofertowym nie zawarł informacji, o które prosił Zamawiający.
Zamawiający w Pkt XII ppkt 8 SWZ określił wymagania dotyczące informacji szczegółowych jakie powinna zawierać oferta na przewóz gabarytów, tj.:
„8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w szczegółach oferty podał cenę za 1 km transportu gabarytów (samochodem dostawczym o kubaturze i 1 roboczogodziny pracownika skierowanego do realizacji usługi.”
Tożsame wymaganie Zamawiający określił w elektronicznym formularzu ofertowym w punkcie XI:
„Proszę o podanie ceny jednostkowej za wymienione składowe kosztów transportu gabarytów tj. cena brutto (z uwzględnieniem marży, kosztów itp.) roboczogodziny jednego pracownika (Crbg - x zł) oraz stawki za 1 km transportu samochodem o kubaturze 10-30 m3 (Ckm - y zł). " Tymczasem Wykonawca w ofercie złożonej w dniu 4 stycznia 2023 r. w pkt. XI formularza ofertowego podał cenę za jeden transport gabarytowy o nieokreślonej długości trasy i liczbie roboczogodzin. Dane te nie są wystarczające do obliczenia ceny za zlecony pojedynczy transport o dowolnych parametrach długości trasy i zakresu pracy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.