eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA
W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CYKLICZNY TRANSPORT AKT SĄDOWYCH I PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA
W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty oraz korespondencję należy przekazywać Zamawiającemu w formie i postaci elektronicznej, wymagają one podpisu elektronicznego kwalifikowanego, zaufanego i osobistego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi treść SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG-26-1-1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport akt pomiędzy budynkami Zamawiającego wg. Wymienionych poniżej tras i harmonogramów:
Trasa nr I: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B ,ul. Płocka 5A ,ul. Płocka 9/11B , ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A, tj. na dystansie ok 6 km
w godzinach od 8 do 13, w poniedziałki, środy i czwartki,
Trasa nr II: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, ul. Płocka 9/11B, ul. Chłodna 64, ul. Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok 6 km w godzinach od 8 do 11, we wtorki i piątki,
Trasa nr III: al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58 tj. na dystansie ok 6 km pomiędzy godzinami 8 a 13, w poniedziałki, środy i piątki,
Trasa IV: ul. Ogrodowa 51A, ul. Chłodna 64, al. Solidarności 58, ul. Płocka 9/11B, ul. Płocka 5a, ul. Elektronowa 2, ul. Płocka 5a, ul. Płocka 9/11B, al. Solidarności 58, ul. Chłodna 64, Ogrodowa 51A tj. na dystansie ok. 35 km 1 raz w tygodniu, we wtorki w godzinach pracy Sądu

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2024-02-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie realizowana w przedziale punktowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników skierowanych do realizacji usługi transportu akt w realizacji usługi transportu akt na rzecz sądu lub prokuratury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport gabarytów pomiędzy budynkami Zamawiającego
zlokalizowanymi na terenie Miasta st. Warszawy, realizowany
na zlecenie Zamawiającego. Transport gabarytów w 90%
będzie dotyczył mebli typu szafa, biurko, krzesła biurowe,
sprzęt biurowy itp; Zamawiający wskazuje, że dla celów wyliczenia ceny oferty należy przyjąć liczbę transportów
w wysokości 24. Zamawiający oświadcza, że wskazana liczba transportów jest wyłącznie szacunkiem
i nie stanowi zobowiązania do realizacji transportów w tej ilości. Transporty będą realizowane
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zrealizuje minimum
10 transportów w trakcie obowiązywania umowy na trasie
o średniej długości 10 km w (+/- 50 %) w okresie 12 miesięcy
obowiązywania umowy. Usługa obejmuje załadunek i rozładunek
w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, zniesienie oraz wniesienie,
a także zabezpieczenie gabarytów przed uszkodzeniem.
Wszystkie budynki Zamawiającego wyposażone są w windy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63112000-7 - Usługi przeładunku bagażu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2024-02-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wartości 30% zamówienia podstawowego (9 transportów)
Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego do wartości 30% zamówienia podstawowego (9 transportów)
Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie realizowana w przedziale punktowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników skierowanych do realizacji zamówienia, w zakresie transportu gabarytów na rzecz sądów lub prokuratury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zlecenia transportu gabarytów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług transportu – Certyfikat kompetencji zawodowych
Ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł
Doświadczenie – 3 zlecenia stałej obsługi transportu akt na rzecz sądu lub prokuratury w ciągu ostatnich 3 lat, o wartości powyżej 90 000 zł netto.
Dysponowanie samochodem dostawczym o masie do 3,5 t., kubaturze 15-20 m3 – co najmniej 1 sztuka
Dysponowanie samochodem dostawczym o kubaturze do 5 m3 – co najmniej 1 sztuka

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Certyfikat kompetencji zawodowych, Kopia polisy i dokument jej opłacenia, referencje, wykaz osób, wykaz środków transportu,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) harmonogramu transportów poprzez czasowe ich zawieszenie, zmniejszenie lub zwiększenie częstotliwości realizacji konkretnej trasy, bez zmian cen jednostkowych określonych w umowie.
b ) terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez:
jej przedłużenie w przypadku nie wydatkowania całości kwoty przeznaczonej na finansowanie zamówienia w terminie obowiązywania umowy
c) wynagrodzenia w przypadku zmiany:
stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu,
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, wzrostu lub spadku cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia stosowanie do treści art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b54e774-82ac-11ed-94da-6ae0fe5e7159

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-13 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.