Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
- 2021/BZP 00036551/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059148 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją opadową przy ul. Granicznej w Zgłobicach i Koszycach Wielkich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6880143
1.5.8.) Numer faksu: 14 6880130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gk@gmina.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9ff457b8-cb1d-49ce-9821-2112d2ea1a7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją opadową przy ul. Granicznej w Zgłobicach i Koszycach Wielkich.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b686fbb5-9796-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002366/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Granicznej w Zglobicach i Koszycah Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028967/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466513,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot robót obejmuje wykonanie ścieżki rowerowej dł. ok. 370 mb wraz z kanalizacją opadową fi 315mm na dł. ok. 370 mb. Zakres prac obejmuje m.in. :1) wykonanie robót pomiarowych, 2) roboty rozbiórkowe, rozbiórka nawierzchni asfaltowej,3) roboty ziemne,4) wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i kruszyw łamanych,5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm ok. 420 m2 oraz gr. 8 cm ok. 145 m2,6) odtworzenie nawierzchni asfaltowej ok. 300 m2,7) zabudowa krawężnika 15x30cm na ławie betonowej ok. 370 mb,8) zabudowa obrzeża 30x8 cm na ławie betonowej ok. 370 mb,9) humusowanie skarp ok. 370 m2,10) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie pionowe na czas prowadzenia robót.11) inwentaryzacja powykonawcza.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projekty Skrabacz Sp. z o.o. z siedzibą w Ilkowicach, ul. Partyzantów 42, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288521,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 671118,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288521,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane – Brukarstwo Pruchnicki s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733249165
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Sikorskiego 27A
7.3.4) Miejscowość: Gromnik
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288521,68
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- "Budowa drogi rower. przy ul. Nowodąbrowskiej od ul. 16 Pułku Piechoty w kierunku ul. Błonie wraz z przebudową oświetlenia" w ramach zadania pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
- Remont dachu budynku głównego Sądu Okręgowego w Tarnowie
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta.
- "Remont i doposażenie łazienek w placówkach Centrum Medycznego KOL MED z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, objęte dofinansowaniem z PFRON".
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa przepompowni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Mietkowie oraz Publicznego Przedszkola w Mietkowie"
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Mietków - rejon I
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym
- "Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Braci Mieroszewskich z ul. Starocmentarną w Sosnowcu wraz z robotami towarzyszącymi"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Husów Gmina Markowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.