Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027091/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00027091/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00027233/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058921 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi łączącej ul. Sieradzką z ul Bielską w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi łączącej ul. Sieradzką z ul Bielską w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a74f3cb-9376-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001016/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Budowa drogi łączącej ulSieradzką z ulBielską– nadzory branżowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027091/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.14.2021.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa drogi łączącej ul. Sieradzką z ul Bielską w Opolu. Zakres zadania obejmuje budowę drogi łączącej ul. Sieradzką z ul. Bielską w Opolu wraz z budową chodników i miejsc postojowych. Lokalizacja budowy:Inwestycja będzie realizowana w Województwie Opolskim na terenie miasta Opola na ul. Sieradzka i ul. Bielska w Opolu Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie m. in.: • Zdjęcie humusu,• Budowa konstrukcji jezdni, chodników i miejsc postojowych, • Budowa zjazdów publicznych i indywidualnych, • Budowa sieci kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej,• Przebudowa sieci energetycznej,• Demontaż starego oświetlenia ulicznego,• Budowę oświetlenia ulicznego,• Budowę zieleni miejskiej• Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, zaktualizowanie (jeśli zajdzie konieczność) i wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych, przedmiar „ Dokumentacja przyszłościowa. Budowa drogi łączącej ul. Sieradzką z ul. Bielską (13KDD)” opracowane przez pracownię projektową „SEWI” Sebastian Raudzis Sebastian Wilisowski spółka jawna, ul. Oleska 117, 45-231 Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ, dokumentacja projektowa oraz wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023017,81
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1466469,26
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023017,81
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243065652
7.3.3) Ulica: Częstochowa 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023017,81
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
| 2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/97/2025 Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa produktów leczniczych dla Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu (2 zadania)
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie myjni endoskopowej wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- D/92/2025 Zakup i dostawa lodówki oraz mebli medycznych na wyposażenie obiektów dydaktycznych Wydziału Lekarskiego UO.
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD ŻOŁNIERZAMI ORAZ PRACOWNIKAMI RON JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





