eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego (3 zadania)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058918 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego (3 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3780 352

1.5.8.) Numer faksu: 48 3780 352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdpl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdplipsko.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.powiatlipsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego (3 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b8ce45-96ce-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003206/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prace projektowe dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych nr 1902W, 1908W, 1920W na terenie powiatu lipskiego ( 3 zadania)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.TP.02.PP.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa mostu JNI 01016079 ma rzece Krępiance w miejscowości Rzeczniów wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1902W Rzeczniów- Grabowiec- Mołdawa w km 0+000 – 1+000”. 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne w zakresie branży drogowej: a) klasa drogi Z,b) nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przekrój drogi półuliczny (przebudowa jednostronnego chodnika po stronie prawej drogi i pobocze gruntowe ulepszone (wzmocnione materiałem kamiennym) po stronie lewej drogi, e) ewentualnie zaprojektować poprawę odwodnienia ronda w m. Rzeczniów w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3549W Chwałowice- Rzeczniów- Ludwikówf) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby.g) parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych2) W projekcie w zakresie branży mostowej uwzględnić minimum następujące roboty mostowe: a) ustawienie ekranów nad korytem rzeki aby nie powodować zanieczyszczenia wód gruzem,b) tymczasowe wsparcie płyty pomostu, frezowanie nawierzchni, demontaż barieroporęczy,c) rozkucie kap chodnikowych, demontaż izolacji płyty pomostu, rozkucie skorodowanego betonu z powierzchni przyczółków, skrzydełek oraz płyty nadbetonu, naprawa belki,d) rozkucie betonu który uległ karbonizacji, wykonanie płyt przejściowych, e) wykonanie poszerzenia ław fundamentowych przyczółków, f) wzmocnienie posadowienia mostu mikropalami wciskanymi, czyszczenie szczelin dylatacyjnych, iniekcja pęknięć i zarysowań, osadzenie sączków, odtworzenie płyty nadbetonu,g) Wykonanie izolacji, sieci drenaży oraz montaż krawężnikówh) odbudowa kap chodnikowych, wykonanie nawierzchni na jezdni i chodnikach oraz dylatacji bitumicznychi) montaż barieroporęczy, remont i odtworzenie stożków nasypowychj) remont w korycie rzeki, zabezpieczenie powierzchni betonowych powłokami antykorozyjnymi g) parametry mostu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów.6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe.10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1908W Wielgie- Łaziska- Gołębiów w km 8+085 do km 12+065 długości 3980mb.1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne drogi: a) klasa drogi Z,b) nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przez miejscowości Gołębiów i Szymanów (teren zabudowany) przekrój drogi półuliczny (wykonanie chodnika po jednej stronie drogi, po drugiej pobocze gruntowe wzmocnione materiałem kamiennym), na dalszym odcinku drogi obustronne pobocza wzmocnione materiałem kamiennym.e) rozważyć wariant wykonania jednostronnego ciągu pieszo- rowerowego, nawiązując się do planowanej budowy obwodnicy Lipska w ciągu drogi krajowej nr 79. f) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby.2) Parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. z późn.zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów5) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 6) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.7) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.8) W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe (zjazdy do pól i posesji).9) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.10) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rozbiórka starego (JNI 01016085) i budowa nowego obiektu mostowego na rzece Krępiance w miejscowości Krępa Kościelna wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1920W Krępa Kościelna- Ludwików- Nowa Wieś w km 0+000 – 1+000. 1) W projekcie uwzględnić następujące parametry techniczne w zakresie branży drogowej: a) klasa drogi Z,b) nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej, c) konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR1 / KR2,d) przekrój drogi półuliczny na całej długości odcinka (chodnik po jednej stronie drogi i pobocze gruntowe ulepszone (wzmocnione materiałem kamiennym) po drugiej stronie drogi), e) zaprojektowanie kanału technologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (obowiązek wynikający z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych z późniejszymi zmianami), chyba, że nie będzie takiej konieczności, potrzeby,g) parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430, Dz. U. z 2016 r. z późn.zm.). W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych2) W projekcie w zakresie branży mostowej uwzględnić minimum następujące roboty mostowe: a) ustawienie ekranów nad korytem rzeki aby nie powodować zanieczyszczenia wód gruzem,b) rozbiórka istniejącego mostu,c) wykonanie: wykopów pod podpory, pali fundamentowych, podpór, płyt przejściowych,d) montaż: łożysk, prefabrykowanych belek/rusztu stalowego, odwodnienia, krawężników, ścieków przykrawężnikowych, barieroporęczy, barier drogowych na dojazdach e) wykonanie: płyty pomostu, izolacji, sieci drenaży, kap chodnikowych, dylatacji bitumicznych, nawierzchni na jezdni i chodnikachf) budowa: stożków nasypowych, umocnienia w korycie rzeki.g) parametry mostu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. W przypadku niemożności zaprojektowania przebudowy drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.3) Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu. 4) Przystanki autobusowe zaprojektować w formie zatok, w wyjątkowych przypadkach wynikających ze względów terenowych dopuszcza się po uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektowanie przystanków w formie peronów.6) Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych. 7) Należy zaprojektować oznakowane pionowe i poziome na całej długości odcinka.8) Istniejące przepusty do przedłużenia lub wymiany według potrzeb.9) Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe.10) Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji.11) W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180810,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE BEATA ŚMIGAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642142704

7.3.3) Ulica: Leśna 11

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projekty w zakresie budownictwa drogowego i mostowego:1. Leszek Śmigas - Kierownik zespołu projektowego 2. "TAK" Tadeusz Serafin


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE BEATA ŚMIGAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642142704

7.3.3) Ulica: Leśna 11

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projekty w zakresie budownictwa drogowego i mostowego:1. Leszek Śmigas - Kierownik zespołu projektowego 2. "TAK" Tadeusz Serafin


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE BEATA ŚMIGAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642142704

7.3.3) Ulica: Leśna 11

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

projekty w zakresie budownictwa drogowego i mostowego:1. Leszek Śmigas - Kierownik zespołu projektowego 2. "TAK" Tadeusz Serafin


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.