Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044098/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058794 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu w Lubsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu w Lubsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5230bf9-a8b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010483/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont budynku biurowego SZGZ w Lubsku, ul. 3-go Maja 3, 68-300 Lubsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOR.WOP.260.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie budynku w Lubsku ul. 3-go Maja 3 zgodnie z przedmiarem prac i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do:1) rozebrania obicia ścian i sufitów na korytarzach, wykonania nowych z płyt gipsowo-kartonowych, szpachlowania i malowania;2) wymiany posadzek na korytarzu na I piętrze na płytki gresowe;3) naprawy schodów przed wejściem.4) wymiany na stal nierdzewną balustrad schodowych.5) w 5 pomieszczeniach biurowych, sekretariacie, sali przetargowej, pom. ksero, pokoju narad, pom. mapowni:a) usunięcia elementów drewnianych z sufitów i ścian, wykonanie nowych ścian i sufitów z płyt gipsowo-kartonowych;b) usunięcia tapet;c) usunięcia niesprawnej klimatyzacji;d) szpachlowania i malowania na kolor biały;e) wymiany paneli podłogowych na LVT lub płytki gresowe (z wyjątkiem pok. 3, 2, 19 i pom mapowni) – decyzja zostanie podjęta przez zamawiającego po rozebraniu starej nawierzchni i ocenie podłoża;6) naprawy drzwi na korytarzu;7) odświeżenia toalet damskiej i męskiej, usunięcia pęknięć i malowania ścian, wymiany montażu białego wraz z armaturą; 8) wymiany opraw w wc na parterze;9) demontażu szafy wnękowej na I piętrze;10) montażu klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych 5 szt.;11) naprawy komina;12) naprawy rur spustowych; 13) montażu samozamykaczy w wc;14) montażu drabiny na dach; 15) montażu drzwiczek rewizyjnych w kotłowni; 16) wymianie węży hydrantowych na węże półsztywne DN 25;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 17.05.2021 r. Do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 17.05.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.