eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym oraz oprogramowania biurowego dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym oraz oprogramowania biurowego dla Zespołu Szkół Zawodowych
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Płocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000744054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narodowych Sił Zbrojnych 7

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@elektrykplock.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zjo.lo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym oraz oprogramowania biurowego dla Zespołu Szkół Zawodowych
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Płocku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c933d2a-8c29-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034777/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym oraz oprogramowania biurowego do Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@elektrykplock.edu.pl (poprzez pocztę elektroniczną zaleca się przekazywanie do Zamawiającego pytań do SWZ) umożliwiającej identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty
elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5)Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6) Zaleca się kompresję wymaganych do złożenia plików w jednym folderze ( w pliku ZIP) i złożenie wymaganych dokumentów w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Złożenie oferty.
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Formularz do złożenia oferty na ePUAP można przesłać bez podpisu lub z podpisem, załączone do formularza oferta (wraz z wymaganymi załącznikami, w tym przedmiotowymi środkami dowodowymi)
musi być podpisana.
5) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
7) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
9) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
10) Zaleca się kompresję wymaganych do złożenia dokumentów (plików) w jednym folderze (w pliku ZIP) i złożenie wymaganych dokumentów w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – dalej jako RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej – Curie ul. Narodowych Sił Zbrojnych nr 7, 09-400 Płock,e-mail: sekretariat@elektrykedu.pl , reprezentowany przez Dyrektora.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail iod@zjoplock.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa zestawów komputerowych z systemem operacyjnym oraz oprogramowania biurowego dla Zespołu Szkół
Zawodowych im. Marii Skłodowskiej – Curie w Płocku prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.), bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych,
np. dostawcom usług teleinformatycznych (hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), dostawcom usług księgowych, prawnych i doradczych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
9. Pani/Pana prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz kopii tych danych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
10. Ma Pani/Pan prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 32 szt zestawów komputerowych wraz z systemem operacyjnym, 32 szt. słuchawek z mikrofonem oraz 32 szt. oprogramowania biurowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (czas przedłużenia gwarancji)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość: Typ zainstalowanej pamięci RAM

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - rodzaj zastosowanych kości w dysku SSD

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość: napęd optyczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu lub wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, w tym parametry związane z pozacenowymi kryteriami oceny ofert (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem)
WAŻNE: – na podstawie art. 107 ust. 3 Pzp Wykonawca nie ma możliwości uzupełnienia ww. dokumentu. Jeżeli dokument nie zostanie załączony do oferty, wówczas oferta podlega odrzuceniu.
Przedmiotowe środki dowodowe, podlegające uzupełnieniu na wezwanie, na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp:
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta;
c) wydruk potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark CPU Mark dla procesora minimalnych wymogów, które zostały w dla procesora minimalnych wymogów, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia — konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net (dopuszcza się dokument w języku obcym);
d) dokument potwierdzający, że płyta główna posiada wymagane w opisie przedmiotu zamówienia gniazda PCIe np. instrukcja obsługi lub dokument równoważny (dopuszcza się dokument w języku obcym);
e) wydruk potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark — G3D Mark dla karty graficznej zintegrowanej wymogów, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia —konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony
http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (dopuszcza się dokument w języku obcym);
f) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski)
g) certyfikat ISO-14001 dla producenta sprzętu (lub równoważny). Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) deklaracja / certyfikat zgodności CE lub równoważny. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
i) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających
energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006 r.), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25
gramów. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski).
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wymienionych od lit. b) do i) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia (art. 107 ust. 2 Pzp).
Na podstawie art. 107 ust. 3 Pzp Wykonawca nie ma możliwości uzupełnienia dokumentu wymienionego w lit. a) tj. Specyfikacji technicznej proponowanego sprzętu lub wydruku, opisu, folderu, karty katalogowej itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, w tym kryteria oceny ofert (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem). Jeżeli dokument nie zostanie załączony do oferty, wówczas oferta podlega odrzuceniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe, podlegające uzupełnieniu na wezwanie, na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp:
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta;
c) wydruk potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark CPU Mark dla procesora minimalnych wymogów, które zostały w dla procesora minimalnych wymogów, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia — konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony
https://www.cpubenchmark.net (dopuszcza się dokument w języku obcym);
d) dokument potwierdzający, że płyta główna posiada wymagane w opisie przedmiotu zamówienia gniazda PCIe np. instrukcja obsługi lub dokument równoważny (dopuszcza się dokument w języku obcym);
e) wydruk potwierdzający osiągnięcie w teście PassMark — G3D Mark dla karty graficznej zintegrowanej wymogów, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia —konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony
http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (dopuszcza się dokument w języku obcym);
f) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski)
g) certyfikat ISO-14001 dla producenta sprzętu (lub równoważny). Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
h) deklaracja / certyfikat zgodności CE lub równoważny. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
i) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających
energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006 r.), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25
gramów. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu do oferty (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Załącznik Nr 1 – Formularz cenowy
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu lub wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, w tym parametry związane z pozacenowymi kryteriami oceny ofert (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem)
WAŻNE: – na podstawie art. 107 ust. 3 Pzp Wykonawca nie ma możliwości uzupełnienia ww. dokumentu. Jeżeli dokument nie zostanie załączony do oferty, wówczas oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) składa:
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z wykonawców osobno.
3) Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w pkt 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy dotyczących:
1) Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski
żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2) Terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a) niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy
przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami
nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
b) niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje,
strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z okolicznościami, o których mowa powyżej.
3) Przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SWZ, za zgodą Zamawiającego i Odbiorcy w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.