eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1

1.4.2.) Miejscowość: Brzeg

1.4.3.) Kod pocztowy: 49-301

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.7.) Numer telefonu: 4446575

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058622

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00050181/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów -
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów oraz uzyskał wpis do odpowiedniego rejestru w zakresie transportu wraz z nadanym numerem rejestrowym BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2021 poz. 779 z późn. zm.).
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 900 000,00 PLN;
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
min. 1 środkiem transportu spełniającym wszystkie obowiązujące wymogi sanitarno-epidemiologiczne, specjalistycznym do przewozu odpadów medycznych o ładowności zapewniającej odbiór odpadów od Zamawiającego (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5 do SWZ).

Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów -
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami medycznymi tzn. ich odbioru i unieszkodliwiania a w zakresie transportu - wpis do odpowiedniego rejestru w zakresie transportu wraz z nadanym numerem rejestrowym BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2021 poz. 779 z późn. zm.).
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 900 000,00 PLN;
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
min. 1 środkiem transportu spełniającym wszystkie obowiązujące wymogi sanitarno-epidemiologiczne, specjalistycznym do przewozu odpadów medycznych o ładowności zapewniającej odbiór odpadów od Zamawiającego (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5 do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Aktualna decyzja/zezwolenie właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
UWAGA:
W sytuacji, gdy ważność zezwolenia wygasa przed końcem trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej decyzji.
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, specjalistycznych do przewozu odpadów medycznych o ładowności zapewniającej odbiór odpadów od Zamawiającego w podanych ilościach – min. 1 środek transportu (Załącznik nr 5 do SWZ)
3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 900 000,00 PLN.

Po zmianie:
1. Pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami medycznymi tzn. ich odbioru i unieszkodliwiania.
UWAGA:
W sytuacji, gdy ważność zezwolenia wygasa przed końcem trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej decyzji.
2. Dokument potwierdzający dokonanie wpisu do odpowiedniego rejestru w zakresie transportu odpadów wraz z nadanym numerem rejestrowym BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2021, poz. 779 z późn.zm.)
3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, specjalistycznych do przewozu odpadów medycznych o ładowności zapewniającej odbiór odpadów od Zamawiającego w podanych ilościach – min. 1 środek transportu (Załącznik nr 5 do SWZ)
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 900 000,00 PLN.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Formularz oferty – Zał. Nr 1 do SWZ
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – Zał. Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3. Pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – Zał. Nr 6 do SWZ. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Po zmianie:
1. Formularz oferty – Zał. Nr 1 do SWZ po modyfikacji 15.02.2022 r.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – Zał. Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3. Pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (Dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – Zał. Nr 6 do SWZ. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 09:30

Po zmianie:
2022-02-21 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 10:00

Po zmianie:
2022-02-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-18

Po zmianie:
2022-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.