eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeModernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyleg³ych - I etap



Og³oszenie z dnia 2021-05-19


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00058375 z dnia 2021-05-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyleg³ych – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 31 38 53 201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminagryfice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyleg³ych – I etap

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb183e1b-b870-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00058375

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001692/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja dróg na nowym osiedlu ul. Bursztynowej i ulic przyleg³ych- po³o¿enie chodników i budowa dróg dojazdowych z kanalizacj± deszczow±

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umgryfice.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umgryfice.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/2. Wykonawcazamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowymhttps://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/). 4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.4) w³±czona obs³uga JavaScript,5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcêformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). 5. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie Zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciuzak³adki „Pytania/informacje”.7. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwyciêstwa 37, 72-300 Gryfice;2. w sprawach zwi±zanych z danymi proszêkontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej naadres administratora, poczt± elektroniczn± na adres iod@urzad.gryfice.eu, telefonicznie w godz. 7:30-11:30 pod nr 91 38 53 259;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit.cRODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego orazzawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowaniasformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostaniedokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. PosiadaPan/Pani:− prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− prawo do sprostowania lubuzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæintegralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.− prawo ¿±dania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.− prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Nie przys³uguje Pani/Panu:− prawo dousuniêcia danych osobowych, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;− prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − prawo sprzeciwu wobec przetwarzaniadanych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym naPani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych,których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i któreZamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e mazastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz og³oszenie pkt. RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPG.271.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu przebudowy ulic Bursztynowej, Szmaragdowej, Turkusowej, Szafirowej, Brylantowej, Rubinowej i Per³owej wraz z budow± systemu kanalizacji deszczowej odprowadzaj±cego wody opadowe i roztopowe z nawierzchni jezdni tych ulic na osiedlu domów jednorodzinnych przy ul. Niechorskiej w Gryficach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: - w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie jezdni, chodników, parkingów o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto.- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej, o warto¶ci min. 300 000,00 PLN brutto.b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy skieruj± do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadaj±ce uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach: b1) kierownik budowy, posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Uwaga: do¶wiadczenie ww. osoby podlegaæ bêdzie ocenie Zamawiaj±cego w ramach kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdz. XXI SWZ.b2) kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.Uwaga: do¶wiadczenie ww. osoby podlegaæ bêdzie ocenie Zamawiaj±cego w ramach kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdz. XXI SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ;2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 8 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

.Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia oferty wadium w wysoko¶ci: 5.000 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winnobyæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy zwykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianiewarunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunkówudzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówieniado³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj±poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw dowykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê ozamówienie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z postanowieniami art. 455 Ustawy Pzp.2. W zakresie zastosowania art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ umowy odno¶nie:1) nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku:a) wprowadzenia zmian przez ustawodawcê w przypadku VAT i akcyzy;b) konieczno¶ci przebudowy sieci lub mediów nieujawnionych w dokumentacji projektowej;c) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postêpem technicznym lub koniecznymi zmianami wprowadzonymi przez Zamawiaj±cego; przy tym wynagrodzenie, odno¶nie lit. b) i c), mo¿e zostaæ zmienione o kwotê potwierdzon± kosztorysem sporz±dzonym przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów i no¶ników cenotwórczych, ujêtych w ofercie Wykonawcy, a w brakuj±cym zakresie: ceny czynników przyjête bêd±, jako nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny z zeszytów SEKOCENBUD aktualnych na moment sporz±dzenie danego a nak³ady rzeczowe bêd± przyjête z norm zawartych w KNR-ach.2) terminu realizacji umowy w przypadku:a) wyst±pienia si³y wy¿szej;b) wyst±pienia uzasadnionych okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, np. konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy lub jego czê¶ci (w tym w sytuacji niezrealizowania prac przez osoby trzecie), zaistnia³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± prawid³owe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy;c) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkuj±cej kontynuacjê i zakoñczenie robót budowlanych; przy tym, termin mo¿e zostaæ przed³u¿ony nie wiêcej ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych jego zmianê.d) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych, wykonywanie robót budowlanych lub przeprowadzenie prób i sprawdzeñ,e) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych itp., w szczególno¶ci: istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; wykopaliska archeologiczne, je¿eli maj± te okoliczno¶ci wp³yw na termin wykonania umowy,f) wstrzymanie budowy przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcê np. odkrycie niewypa³ów i niewybuchów, zagro¿enie wybuchem; 3) przyjêtych rozwi±zañ projektowych lub technicznych w przypadku:a) zmian przepisów prawa lub norm obowi±zuj±cych w budownictwie;b) konieczno¶ci przebudowy sieci lub mediów nieujawnionych w dokumentacji projektowej;c) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postêpem technicznym; przy tym, Wykonawca zobowi±zany jest opracowaæ i przygotowaæ, we w³asnym zakresie, wszelkie niezbêdne dokumenty konieczne do wprowadzenia przyjêtych rozwi±zañ. 4) zmiany osób z personelu Wykonawcy wymaganym w SWZ, przy czym proponowana osoba musi posiadaæ kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w SIWZ. Je¿eli zastêpowana osoba zosta³a imiennie wskazana w ofercie Wykonawcy proponowana osoba musi posiadaæ kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie w stopniu nie mniejszym ni¿ osoba zastêpowana (tj. osoba zastêpuj±ca musi posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze, ni¿ kwalifikacje i do¶wiadczenie osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/; przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ;2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);3) orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ;4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.5) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w formularzu ofertowym wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. 7) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
2021-05-19 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.