Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00075335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zad. pn. I: Termomodernizacja SP nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 23 w Gorzowie Wlkp., II: Modernizacja budynku przy SP nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zad. pn. I: Termomodernizacja SP nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 23 w Gorzowie Wlkp., II: Modernizacja budynku przy SP nr 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf33e67-9ca5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nadzór budowlany: Modernizacja budynku przy Sp nr 1, Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wlkp. – III etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2023.BD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja usługi pełnienia Nadzoru Inwestorskiego, w rozumieniu prawa budowlanego, nad robotami budowlanymi na Szkole Podstawowej nr 1 w ramach zadań inwestycyjnych pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wlkp. – III etap oraz „Modernizacja budynku szkoły podstawowej nr 1 w Gorzowie Wlkp.”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7. polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego,
1) wielkość lub zakres zamówienia: do 100% wartości zamówienia podstawowego
2) warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty a realizacja usługi odbędzie się na warunkach określonych w umowie.
3) Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.
Kluczowy personel Nadzoru Inwestorskiego musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniższej:
Koordynator/Kierownik zespołu pełniącego Nadzór Inwestorski (1 osoba)
Doświadczenie: Posiada minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora lub Kierownika zespołu pełniącego nadzór inwestorski lub inżyniera kontraktu lub inżyniera rezydenta przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych będących pod ochroną konserwatorską.
Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba)
Wykształcenie: Wyższe techniczne
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem
robót budowlanych, doświadczenie branżowe przy realizacji co najmniej jednej (1) inwestycji polegającej
na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie obiektu budowlanego o kubaturze minimum 5 000 m3
Inspektor nadzoru branży sanitarnej (1 osoba)
Wykształcenie: Wyższe techniczne
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Doświadczenie: - minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem
robót sanitarnych. doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej (1) inwestycji polegające na uczestnictwie w realizacji robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych obiektu budowlanego o kubaturze minimum 3 000 m3
Inspektor nadzoru branży elektrycznej (1 osoba)
Wykształcenie: Wyższe techniczne
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Doświadczenie: minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z nadzorowaniem
robót elektrycznych, doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej (1) inwestycji polegającej na
uczestnictwie w realizacji robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych obiektu budowlanego o kubaturze minimum 3 000 m3
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w § 12 Wzoru umowy, stanowiącym Część II SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Prace remontowo-adaptacyjne w celu dostosowania pomieszczeń hotelu pielęgniarek na potrzeby zapewnienia noclegu pacjentom, rodzicom lub opiekunom ze szczególnymi potrzebami
- Zakup i dostawa pojazdów realizacji zadań z zakresu utrzymania dróg
- REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1403F M. PŁOMYKOWO
- Remont drogi powiatowej nr 1396F na odcinku od drogi krajowej nr 22 do m. Prądocin g. Deszczno.
- Dostawa warzyw i owoców oraz produktów spożywczych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych na terenie Gminy Pułtusk
- Budowa kanalizacji w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa (...) " - 3 części
- Pełnienie kompleksowego, pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (...)".
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa ul. Moniuszki, ul. Strzelców i ul. Żabikowskiej w Żarach"
- Budowa brakujących odcinków oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łagów wraz z dobudową zaplecza pod działalność kulturalną świetlicy wiejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.