Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023331/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058249 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wyższa uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a49c22b-825b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„PIK - Program Nowych Interdyscyplinarnych Elementów Kształcenia na studiach doktoranckich na kierunku chemia”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.2 Studia doktoranckie, nr umowy POWR.03.02.00-00-I010/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.003.2021.UGS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 1.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 2.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 3.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 4.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części A, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),zwanej dalej „ustawą Pzp” w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp,ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: dr hab. Anna Gągor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78120514761
7.3.3) Ulica: Smardzowska 49
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-234
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części A, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),zwanej dalej „ustawą Pzp” w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp,ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części A, C, D zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),zwanej dalej „ustawą Pzp” w zw. z art. 266 ustawy Pzp, w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp,ponieważ w zakresie ww. części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Zakup i dostarczanie wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz terapii podciśnieniowej w leczeniu ran i odleżyn - 15 Pakietów
- Zakup i dostarczanie implantów piersi, ekspanderów tkankowych, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia węzła zlokalizowanego w Cieszynie Katowicka 22 do szafy teletechnicznej umiejscowionej w przestrzeni w okolicy stacji Orlen (...)
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- ZP/4/24 - prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o. - DRUGI PRZETARG
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.