eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057851 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751ff6fc-9c39-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 ul. Noniewicza 31 - remont schodów zewnętrznych

1.1.25 ul. Noniewicza 43 - remont schodów zewnętrznych

1.1.27 ul. Daszyńskiego 27 - remont główek kominowych

1.1.32 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031778/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50840,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Emilii Plater 6A w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7420,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest remont frontowych schodów wejściowych do budynków mieszkalnych przy ul. Teofila Noniewicza 31 i 43 w Suwałkach wraz z robotami towarzyszącymi.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7171,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3: Przedmiotem zamówienia jest remont 10 sztuk główek kominowych na dachu budynku mieszkalnego przy ul. Ignacego Daszyńskiego 27 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 12225,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 9633,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 11 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiary robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 18455,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 256. w związku z art. 90. ust. 3. ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 4. tj. „Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach” przed upływem terminu składania ofert z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Uzasadnienie faktyczneW związku z podjętą decyzją o połączeniu dwóch lokali mieszkalnych (jednopokojowych) oznaczonych numerami 1 i 3 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach, celem pozyskania lokalu mieszkalnego o większej powierzchni, zmiana zakresu zamówienia istotnie zmieniłaby charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym. Z uwagi na wystąpienie powyższych okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.