Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031778/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00037573/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00080611/01 - Wynik z dnia 2021-06-11
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057851 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751ff6fc-9c39-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 ul. Noniewicza 31 - remont schodów zewnętrznych
1.1.25 ul. Noniewicza 43 - remont schodów zewnętrznych
1.1.27 ul. Daszyńskiego 27 - remont główek kominowych
1.1.32 Zasoby Gminy Miasta Suwałki - remonty wolnych lokali
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031778/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50840,24 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Emilii Plater 6A w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 7420,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest remont frontowych schodów wejściowych do budynków mieszkalnych przy ul. Teofila Noniewicza 31 i 43 w Suwałkach wraz z robotami towarzyszącymi.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 7171,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3: Przedmiotem zamówienia jest remont 10 sztuk główek kominowych na dachu budynku mieszkalnego przy ul. Ignacego Daszyńskiego 27 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 12225,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiar robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 9633,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5: Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 11 w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach.a) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy oraz przedmiary robót.b) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.c) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane minimum 1 rok, maksimum 2 lata, licząc od daty protokolarnego odbioru prac.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 18455,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 256. w związku z art. 90. ust. 3. ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 4. tj. „Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach” przed upływem terminu składania ofert z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Uzasadnienie faktyczneW związku z podjętą decyzją o połączeniu dwóch lokali mieszkalnych (jednopokojowych) oznaczonych numerami 1 i 3 w budynku przy ul. Ciesielskiej 3 w Suwałkach, celem pozyskania lokalu mieszkalnego o większej powierzchni, zmiana zakresu zamówienia istotnie zmieniłaby charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym. Z uwagi na wystąpienie powyższych okoliczności, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
| 2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa zespołów prądotwórczych
- Dostawa i montaż urządzeń med., wyp. pom. wraz z zainstalowaniem i dostos. do uruchomienia i użytkowania kriokomory w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach Program Współpracy VI-A Litwa - Polska
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku OSP w Potaszni
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





