eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.kolasinski@ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

badania naukowe, prace rozwojowe, produkcja chemikaliów organicznych i materiałów wybuchowych, analizy techniczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f812be8b-b5da-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ipo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ipo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziału VII SWZ- INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): amawiający realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia UE 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informuje, że: 1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7) RODO danych osobowych
przekazanych przez oferentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut
Przemysłu Organicznego z siedzibą w Warszawie, przy ul. Annopol 6. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem e-mail: ipo@ipo.lukasiewicz.gov.pl 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym kontakt w sprawach dotyczących danych osobowych lub realizacji praw osób których dane dotyczą jest możliwy za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@ipo.lukasiewicz.gov.pl lub odo@ipo.waw.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach: a)
prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego nr CRZP/IPO/FA/46/2022 i realizacji umowy w
zakresie danych Wykonawcy wyłonionego w tym postępowaniu. b) archiwalnych. 4. Przesłanką legalizująca przetwarzanie danych
osobowych w każdym ze wskazanych powyżej celów jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. a) w przypadku celu określonego w ust. 3 lit. a)
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy
z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, b) w przypadku celu określonego w ust. 3 lit. b) przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. 5. Dostęp do danych osobowych mają następujący odbiorcy danych: a) Firma Open Nexus Sp. z .o.o. z siedzibą w
Poznaniu dostarczająca rozwiązania informatyczne do prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne w formie elektronicznej,
której powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych, b)usługobiorcy i ich upoważnieni pracownicy, którym przekazano przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji usług
świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty świadczące usługi prawne i doradcze, c) osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Dane
osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa i będą przechowywane przez okres: a) 4 lat od zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) w przypadku realizacji roszczeń przysługujących oferentom w związku z
prowadzonym postępowaniem dane będą przetwarzane do wyczerpania przysługujących stronom środków ochrony prawnej, c) w
celach archiwalnych wieczyście zgodnie z okresami przewidzianymi dla tych celów przez przepisy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XXI SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ - Wzór umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/NC/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego
SIMPLE.ERP dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Przemysłu Organicznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

amawiający przewiduje prawo opcji w zakresie usług opieki powdrożeniowej ponad pakiet godzin objętych zamówieniem
podstawowym - w maksymalnym wymiarze 50 roboczogodzin (opcjonalny zakres zamówienia)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SWZ; 2)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (według Załącznika
Nr 4 do SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ; 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu
potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania podmiotu) - chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów (np. nr KRS, NIP).
2. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, Wykonawca wraz z ofertą składa również: 1) Pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z
dokumentów wskazanych powyżej; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)
pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia; b) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje
zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, sposobu
realizacji przedmiotu umowy oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa
mającej wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; 3) gdy wynikną
rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; 4) wystąpienia siły
wyższej, 5) gdy należyte wykonanie Umowy będzie niemożliwe lub w sposób istotny utrudnione z uwagi na stan epidemii
wirusa SARS-CoV-2 i spowodowanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia, w szczególności
ograniczenia zawiązane z możliwością poruszania się. 3. W wyniku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 2 zmianie
może ulec termin obowiązywania Umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące lub sposób realizacji Umowy poprzez
dostosowanie zapisów Umowy lub SOPZ, dotyczących terminów cząstkowych, do okoliczności zaistniałych w wyniku
wystąpienia zdarzeń opisanych w ust. 2. W przypadku zmiany terminu realizacji Umowy możliwa jest zmiana wynagrodzenia
Wykonawcy poprzez jego zwiększenie stosunkowo do okresu wprowadzonej zmiany. 4. Warunkiem wprowadzenia zmiany
jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 i zwrócenie się z pisemnym wnioskiem strony, która się na te
okoliczności powołuje do drugiej strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem strony internetowej na której prowadzone jest postępowanie https://platformazakupowa.pl/pn/ipo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.