eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwierzyceCyberbezpieczna Gmina Iwierzyce



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Iwierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Iwierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d68900b-4b5a-4a33-950f-d83715687817

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036084/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyberbezpieczna Gmina Iwierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (FERC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https//przetargi.iwierzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https//przetargi.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej.
1.2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:
gmina@iwierzyce.pl.
1.3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Dostawa kruszyw drogowych na remont dróg gminnych w 2025 r.”
1.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i
sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.
1.5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl
1.6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
W zakresie proceduralnym: Grzegorz Mazek.
W zakresie merytorycznym: Robert Ligęzka.
1.7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na
żądanie drugiej
strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
1.9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez
Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Iwierzyce

1.2.Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych – adw. Jakub Curzytek. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób poprzez:
1) e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl
2) telefonicznie: 692616480

1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w
przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać
zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa
danych osobowych narusza przepisy RODO;
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.2.2025.GM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem projektu jest podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w naszej jednostce samorządu terytorialnego poprzez wdrożenie rozwiązań teleinformatycznych zwiększających ochronę danych oraz przeciwdziałanie incydentom w systemach informacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

31214100-0 - Przełączniki

48821000-9 - Serwery sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

48823000-3 - Serwery plików

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjmuje trzy kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 60%
W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
Ocena cena = (cena oferowana minimalna: cena badanej oferty) x 60 pkt.
- okres gwarancji na sprzęt – waga 20%
W kryterium okres gwarancji na sprzęt zostanie zastosowany wzór:
36 miesięcy okresu gwarancji na sprzęt = 20 pkt,
24 miesięcy okresu gwarancji na sprzęt = 10 pkt.
12 miesięcy okresu gwarancji na sprzęt = 0 pkt.
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na sprzęt komputerowy na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy. Okres dłuższy niż 36 nie będzie dodatkowo punktowany.
- okres gwarancji na oprogramowanie – waga 20%
W kryterium okres gwarancji na oprogramowanie zostanie zastosowany wzór:
24 miesięcy okresu gwarancji na oprogramowanie = 20 pkt.
12 miesięcy okresu gwarancji na oprogramowanie = 10 pkt
Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesięcy.
Uwagi:
Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
Niewpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
Cena brutto oferty - łączna cena oferty zł brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ za realizację przedmiotu zamówienia – wartość zł brutto podana z dokładnością maksymalnie do dwóch miejsc po przecinku, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
Stosowana punktacja: od 0 – 100 punktów.
Wzór do obliczeń:
LP = 60*CMI/CWN + Xg1 + Xg2
Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
60*CMI/CWN - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)
Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt)
Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt)
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na oprogramowanie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. IX.1 (nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust.1 pkt 4) i pkt 6) Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG). - Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1)
Warunek: potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
2)
Warunek: wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. sprzętu komputerowego, serwerów) o wartości minimum 300 000,00 zł brutto PLN w ramach jednego kontraktu (umowy).

Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
a)
Złożenie wykazu dostaw (zał.nr 5 do SWZ)
b)
Złożenie dokumentu potwierdzającego, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.
a)
Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wraz z ofertą - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
b)
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
c)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
d)
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a)
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia - załącznik Nr 5 do SWZ
b)
Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
c)
Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.
(wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Serwery TYP I, II, III
Potwierdzenie zgodności z normą Epeat Silver (2019).
Dokumenty potwierdzające serwis realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera.
Wymagane certyfikaty ISO 9001:2015 i ISO 27001 na świadczenie usług serwisowych i cyberbezpieczeństwa.
Oświadczenie Producenta lub Dystrybutora o gotowości świadczenia wsparcia technicznego.
UPS
Dla serwerów (2 zestawy) i stacji roboczych (33 sztuki) wymagane:
Certyfikat lub oświadczenie o statusie Autoryzowanego Partnera.
Deklaracja zgodności CE.
System NAC (100 IP)
Wykonawca musi posiadać wykwalifikowany personel z certyfikatami: OSCP, CISSP, ECSA, eWPT, eCPPT.
Oprogramowanie Antywirusowe (32 licencje)
Oświadczenie Producenta lub Dystrybutora o wsparciu technicznym.
Certyfikaty ISO 9001 i 27001 dla podmiotu serwisującego.
Sprzętowe Firewalle (GOPS i ZWK)
Oświadczenie Producenta lub Dystrybutora o gotowości wsparcia technicznego.
Certyfikat ISO 9001 dla usług serwisowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
2)
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem, że:
3)
Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
4)
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Brak w ofercie
ww. pełnomocnictwa lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c)
ustawy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, działając jako konsorcjum lub spółka cywilna. W takim przypadku są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika, który będzie uprawniony do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Powinno ono zawierać w szczególności:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wskazanie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie, z zastrzeżeniem:
- każdy z wykonawców musi samodzielnie wykazać brak podstaw wykluczenia;
- oświadczenia wstępne (zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP) składa każdy wykonawca w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest obowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniami zawartymi w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zamówień publicznych ZETO PZP pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.