Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wso_zp@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4aa2a80-6031-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031960/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usuwanie pojazdów z dróg na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowymw latach 2023-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSO.2711.0003.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 546381,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W przypadku Zadania nr 1 zakres rzeczowy obejmuje:1) usuwanie z drogi:
a) rowerów, motorowerów,
b) motocykli,
c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) do 3,5t,
d) hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego;
2) przechowywanie na parkingu strzeżonym wykonawcy pojazdów usuniętych z drogi, o których mowa w pkt. 4.2.1.1 SWZ oraz pojazdów usuniętych z drogi przed dniem 1 stycznia 2023 r. przewiezionych na parking Wykonawcy przez Zamawiającego do czasu odebrania przez właściciela lub osobę uprawnioną, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ, w tym w projekcie umowy.
3. Umowa w zakresie Zadania 1 będzie realizowana w sposób następujący:
a) usuwanie pojazdów od dnia 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2024r.,
b) przechowywanie pojazdów od dnia 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2025r.
lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w § 6 ust. 1 umowy - w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 440295,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W przypadku Zadania nr 2 zakres rzeczowy obejmuje:1) usuwanie z drogi:
a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) powyżej 3,5t do 7,5t,
b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) powyżej 7,5t do 16t,
c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) powyżej 16t;
2) przechowywanie na parkingu strzeżonym wykonawcy pojazdów usuniętych z drogi, o których mowa w pkt. 4.2.1.1 SWZ oraz pojazdów usuniętych z drogi przed dniem 1 stycznia 2023 r. przewiezionych na parking Wykonawcy przez Zamawiającego do czasu odebrania przez właściciela lub osobę uprawnioną, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ, w tym w projekcie umowy.
3. Umowa w zakresie Zadania 2 będzie realizowana w sposób następujący:
a) usuwanie pojazdów od dnia 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2024r.,
b) przechowywanie pojazdów od dnia 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2025r.
lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w § 6 ust. 1 umowy - w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 106086,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120542,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360737,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120542,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbusiness.pl Dominik Świątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182123532
7.3.3) Ulica: al. Aleja Wojska Polskiego 82/3
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARBUSINESS.pl DOMINIK ŚWIĄTEK
jakie przetargi wygrała firma
CARBUSINESS.pl DOMINIK ŚWIĄTEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120542,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51412,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70645,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51412,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Transportowa Patrol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182190669
7.3.3) Ulica: ul. Sulisławicka 3
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA TRANSPORTOWA PATROL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA TRANSPORTOWA PATROL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51412,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wydanie monografii naukowej
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu, ul. Dzigorzewska 4, 98-200 Sieradz
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Topola Mała ul. Piaskowa, gm. Ostrów Wielkopolski - ETAP I
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- "Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Numer postępowania: ZP/19/2025. Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług (...), holowania i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.