Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00614391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00621168/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2025-2026, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2025-2026, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37369c6b-d48a-4b2d-b825-67e8070a16e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00417420/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Prenumerata czasopism zagranicznych w okresie 01.01.2025 - 31.12.2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.103.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 745000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism naukowych zagranicznych (zwanych dalej „czasopismami”) w latach 2025 - 2026, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewni kompleksową obsługę celną dostaw czasopism objętych prenumeratą. Obsługa celna będzie wliczona w ostateczną cenę oferty, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu.
2) Alfabetyczny wykaz czasopism, które będą podlegały prenumeracie i dostawie stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia mający postać alfabetycznego wykazu zamawianych czasopism stanowi załącznik 2 do SWZ.
4) Umowa realizowana będzie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r. Ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism – do 9 miesięcy od daty 31.12.2026 r.
5) Termin dostarczenia czasopism:
a) z krajów europejskich – 4 tygodnie
b) z pozostałych krajów świata – 8 tygodni
6) Adres dostawy: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka. Biblioteka Uniwersytetu Śląskiego – ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice
7) Termin rozpatrzenia reklamacji (udzielenia odpowiedzi na reklamację Zamawiającego) wynosi maksymalnie do 11 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji od Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16279398 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16648225 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166482,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBSCO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-21-82-463
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-359
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709214,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.