Og³oszenie z dnia 2022-02-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00062511/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00062918/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00101989/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie stacji wodoci±gowych w Gminie £aziska
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £AZISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019632
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £aziska 76
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £aziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalaziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminalaziska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie stacji wodoci±gowych w Gminie £aziska
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cd04834-8d97-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00056754
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034130/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie stacji wodoci±gowych w Gminie £aziska
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://laziska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAP-u https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularza do komunikacji).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Zasady sk³adania ofert i dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowania wed³ug zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ.
5. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów elektronicznych, musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. poz. 2452).
6. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) specyfikacja, po³±czenia, formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy;
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia. System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
a) Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
b) Mozilla Firefox od wersji 15,
c) Google Chrome od wersji20.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £aziska, adres: £aziska 76, 24-335 £aziska, tel. 81 8276920 e-mail: sekretariat@gminalaziska.pl
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lubli.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie stacji wodoci±gowych w Gminie £aziska”, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zwi±zku z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi serwisu lub wsparcia dla Urzêdu.
5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozosta³ej dokumentacji bêd± przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pana/Pani narusza przepisy RODO.
7. Podanie Pana/Pani danych jest obowi±zkiem ustawowym, i ich niepodanie bêdzie skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na terenie stacji wodoci±gowych w Gminie £aziska”
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zamontowanie piêciu instalacji fotowoltaicznych na stacjach wodoci±gowych w miejscowo¶ciach: Kêpa Gostecka, Kopanina Kaliszañska, Kamieñ Kolonia, Wojciechów i Braciejowice, o ³±cznej mocy minimalnej 110,36 kWp. Instalacje w poszczególnych wymienionych miejscowo¶ciach stanowi± odrêbne zadania, tj.:
Zadanie 1 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 9,79 kWp z monta¿em na gruncie na terenie hydroforni w miejscowo¶ci Kêpa Gostecka – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 2 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 31,15 kWp z monta¿em na gruncie na terenie hydroforni w miejscowo¶ci Kopanina Kaliszañska zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 3 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 9,79 kWp z monta¿em na gruncie na terenie hydroforni w miejscowo¶ci Kamieñ Kolonia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 4 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 34,71 kWp z monta¿em na gruncie na terenie hydroforni w miejscowo¶ci Wojciechów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 5 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 24,92 kWp z monta¿em na gruncie na terenie hydroforni w miejscowo¶ci Braciejowice zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: okre¶la rozdz. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej, o mocy nie mniejszej ni¿ 50 kWp. Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie w/w zdolno¶ci technicznej realizuj±c dostawê wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej równie¿ w formie robót budowlanych lub us³ug;
b) o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót i posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ – i skieruje j± do realizacji zamówienia;
c) o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia minimum jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê projektanta i posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych – i skieruje j± do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 10 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
b) wykazu osób (za³±cznik nr 9 do SWZ) posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia:
- budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
- do pe³nienia funkcji projektanta i posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
c) wykazu us³ug odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (za³±cznik nr 8 do SWZ). Wykaz winien przedstawiaæ, i¿ Wykonawca wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno ¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu dostawy wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej ni¿ 50 kWp. Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie w/w zdolno¶ci technicznej realizuj±c dostawê wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej równie¿ w formie robót budowlanych lub us³ug. W wykazie nale¿y podaæ ich wielko¶æ w kWp, warto¶æ, datê, miejsce wykonania i podmioty, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym, czy us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP (za³±cznik nr 7 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawieraj±ce parametry techniczne oferowanych paneli fotowoltaicznych i falowników obejmuj±ce informacje potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w za³±czniku Nr 1 do SWZ,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Za³±czone do oferty przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± podlega³y uzupe³nieniu. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y w/w ¶rodków dowodowych lub z³o¿y ¶rodki dowodowe niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. W przypadku za³±czenia do oferty b³êdnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które bêd± zawiera³y parametry niezgodne z wymaganiami SWZ, oferta zostanie uznana za niezgodn± z warunkami zamówienia i bêdzie podlega³a odrzuceniu zgodnie z art. 226 PZP.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 poz. 299).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia o których mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w rozdziale VI pkt 3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII pkt 9 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
a) w rozdz. VIII pkt 9 pkt 1) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
b) w rozdz. VIII pkt 9 pkt 2) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wyp³acona zgodnie z warunkami wyp³at dofinansowania z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.Pozosta³a cze¶æ wynagrodzenia zostanie wyp³acona po zakoñczeniu realizacji zamówienia.
2. Ponadto Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ finansowanie inwestycji w czê¶ci nie pokrytej wk³adem w³asnym Zamawiaj±cego na czas poprzedzaj±cy wyp³atê ¶rodków z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu zamówienia w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia dokonania odbioru robót przez Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy ¿±daæ od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci;
5) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
4. Tre¶æ zabezpieczenia zaliczki musi zostaæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego przed udzieleniem zaliczki.
5. Zabezpieczenie udzielonej zaliczki Zamawiaj±cy zwolni w terminie 30 dni od daty dokonania odbioru koñcowego robót objêtych umow±, stanowi±c± za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia, zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowi±zany wystawiæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu fakturê zaliczkow±.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wymagania dotycz±ce realizacji zamówienia publicznego objêtego niniejsz± specyfikacj± ujête zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegaj± negocjacjom na etapie jej zawierania.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy PZP oraz postanowieñ umownych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-23
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ³adowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Termomodernizacja wraz z modernizacj± systemów grzewczych i monta¿em ¼róde³ OZE w budynku Szko³y Podstawowej w Nêdzy
- Modernizacja ciep³owni lokalnych budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Skrwilno.
- Instalacja PV B-B ul. Kopytko 14, 12, 13
- Poprawa efektywno¶ci budynku Urzêdu Gminy Harasiuki
- Przebudowa i remont budynku Ratusza przy ul. Niepodleg³o¶ci 13 w I³awie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





