eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Sukcesywne dostawy opatrunków do Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy opatrunków do Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 29

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbialogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da1bafdb-89fe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy opatrunków do Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1bafdb-89fe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/N/20/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196327,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przylepiec z białej włokniny na szpulce, pakowany pojedyńczo w kartonik 9,14mx2,5cm szt. 240
2 Przylepiec z białej włokniny na szpulce, pakowany pojedyńczo w kartonik 5mx1,25cm szt. 48
3 Przylepeic z tkaniny wiskozowej, z ząbkowanymi brzegami na szpulce 5mx5cm szt. 12
4 Przylepeic z tkaniny wiskozowej, z ząbkowanymi brzegami na szpulce 5mx2,5cm szt. 2 400
5 Przylepce zastępujące nici chirurgiczne 10x100-101mm szt. 100
6 Przylepce zastępujące nici chirurgiczne 5x75-76mm szt. 300
7 Plaster opatrunkowy z materiału tekstylnego 5mx8cm szt. 5
8 Hipoalergiczny plaster opatrunkowy z miękkiej włókniny 5mx8cm szt. 5
9 Hipoalergiczny plaster pooperacyjny do opatrywania skóry po nakłuciach 3,8-4,2cm x0,9-1,6cm (opk. 500 sztuk) opk. 10
10 Przeźroczysty opatrunek z folii poliuretanowej, do mocowania wkłuć centralnych , stanowi bariere dla bakterii, wodoodporny, oddychajacy, możliwość przebywania do 7 dni 10*12cm *100szt opk. 10
11 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym, z przecieciem i otworem O, samoprzylepny, jałowy 9cm*10cm*30sztuk opk. 10
12 Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastyczny 10cm x10m opk. 80
13 Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastyczny 15cm x10m opk. 80
14 Przylepiec chirurgiczny z włókniny elastyczny 20cm x10m opk. 10
15 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 7,2x5cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 8 000
16 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 10x6cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 3 000
17 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 10x8cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 600
18 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 15x6cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 1 000
19 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 15x8cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 2 100
20 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 20x8cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 600
21 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 20x10cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 2 500
22 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 25x10cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 2 500
23 Opatrunek pooperacyjny na rany z warstwą chłonną 35x10cm, z przecięciem wzdłuż boku szt. 200
24 Jałowy przylepiec pod venflon z warstwa chłonna i przecięciem 8x6cm+/-0,5cm x 1 szt szt. 18 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 22373,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Celuloza opatrunkowa rolka 150g opk. 30
2 Celuloza opatrunkowa bielona 40x60 5kg. 150
3 Chusta trójkątna włókninowa 1sztuka 200
4 gaza metry bieżące -13 nitek, szer 90 cm, klasa IIa 100mb. 5
5 Opaska dziana 4mx5cm, pakowana pojedyńczo szt. 1 500
6 Opaska dziana 4mx10cm, pakowana pojedyńczo szt. 6 000
7 Opaska dziana 4mx15cm, pakowana pojedyńczo szt. 2 500
8 Opaska elastyczna z zapinką 5mx15cm pakowana a 1 szt. Wielorazowego uzytku szt. 800
9 Opaska elastyczna z zapinką 5mx10cm pakowana a 1 szt. Wielorazowego uzytku szt. 500
10 Wata opatrunkowa 500g opk. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 22858,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przezroczysta, półprzepuszczalna, poliuretanowa folia opatrunkowa w rolce z klejem akrylowym nie drażniącym skóry z wygodnym systemem aplikacji, niesterylna, wodoodporna, hypoalergiczna rozmiar 10cm x 10m 1SZT 30
2 Przezroczysta, półprzepuszczalna, poliuretanowa folia opatrunkowa w rolce z klejem akrylowym nie drażniącym skóry z wygodnym systemem aplikacji, niesterylna, wodoodporna, hypoalergiczna rozmiar 15cm x 10m 1SZT 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 5070,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 gaza hig. Bawełniana jałowa 17N 1/2m2, sterylizowana parą wodną szt. 1 500
2 gaza hig. Bawełniana jałowa 17N 1m2, sterylizowana parą wodną szt. 1 500
3 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 10x10cm op a' 2szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II A REG 7 , sterylizacja parą wodną opk. 10 000
4 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 10x10cm op a'10szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7, sterylizacja parą wodną opk. 2 500
5 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 10x10cm op a'20szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7, sterylizacja parą wodną opk. 1 000
6 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 10x10cm op a'40szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7, sterylizacja parą wodną opk. 400
7 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 5x5cm op a'2szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7, sterylizacja parą wodną opk. 10 000
8 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17 nitkowe, 8 warstwowe 10x20cm op a '3szt, brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7, sterylizacja parą wodną opk. 500
9 Serweta operacyjna, jałowa, z gazy min. 17 nitkowej 45x45cm +/- 3 cm z elementem RTG i tasiemką, pakowane a'2 sztuki szt. 1 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 33130,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane 13 nitkowe, 8 warstwowe rozmiar 10x10 a 100sztuk, brzegi podwijane, niestrzępiące, KL II a REG.7 opk. 3 000
2 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane 13 nitkowe, 8 warstwowe rozmiar 5x5 a 100sztuk brzegi podwijane, niestrzępiące KL II a REG.7 opk. 4 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 42400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Krem ochronny do profilaktyki odleżyn z SINODOREM zawierający tlenek cynku, D-pantenol, ekstrakt z kwiatu rumianku op. 200 ml 1szt. 12
2 Pianka do oczyszczania skóry z SINODOREM, bez użycia wody, zawierająca D-pantenol, betainę cukrową, kwas mlekowy, op. 500 ml 1szt. 180

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3504 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 2% lignocaine hydrochloride + 0,05% chlorhexidine dihydrochloride żel 12,5g*25sztuk (jałowy, rozpuszczalny w wodzie żel, stosowany do wprowadzania cewników, zgłębników, endoskopów i intubacji dotchawiczej) 1op 12
2 Opatrunek w technologii hydrofibr składający się z karboksymetylocelulozy sodowej 10X10cm 1SZT 40
3 Opatrunek piankowy, regulujący poziom wilgotności w ranie, zawierający warstwę kontaktową wykonaną w technologii hydrofiber (włokna karboksymetylocelulozy sodowej), warstwę pianki poliuretanowej 10x10cm 1SZT 30
4 Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra zbudowany z podójnej warstwy włókien karboksymetylocelulozy sodowej o wysokich właściwościach chłonnych, wzmocnionyy przeszyciami 10x10 1SZT 300
5 Opatrunek z włóknami alginianu wapnia z dodatkiem srebra do opatrywania ran trudnogojących się również do ran zainfekowanych pakowany pojedynczo, rozmiar 10cm x 10cm 1SZT 50
6 Opatrunek z włóknami alginianu wapnia z dodatkiem srebra do opatrywania ran trudnogojących się również do ran zainfekowanych pakowany pojedynczo, rozmiar 10cm x 20cm 1SZT 20
7 Opatrunek hydrokoloidowy składający się z trzech różnych hydrokoloidów tj.:karboksymetylocelulozy sodowej, pektyny i żelatyny, rozmiar 10cm x 10cm 1SZT 150
8 Opatrunek hydrokoloidowy składający się z trzech różnych hydrokoloidów tj.:karboksymetylocelulozy sodowej, pektyny i żelatyny, rozmiar 15cm x 15cm 1SZT 100
9 Opatrunek hydrokoloidowy cienki składający się z trzech hydrokoloidów karboksymetylocelulozy sodowej, pektyny i żelatyny , półprzeźroczysty, elastycny , samoprzylepny , rozmiar 10cm x 10 cm 1SZT 80
10 Opatrunek zbudowany z alginianów z jonami wapnia, stosowany w leczeniu ran umiarkowanie krwawiacych, ran przewlekłych, utrzymuje wilgotne środowiski gojenia, w kontakcie z wysiekiem tworzy żel rozmiar 10cm x 20cm 1SZT 20
11 Opatrunek zbudowany z alginianów z jonami wapnia, stosowany w leczeniu ran umiarkowanie krwawiacych, ran przewlekłych, utrzymuje wilgotne środowiski gojenia, w kontakcie z wysiekiem tworzy żel rozmiar 7,5cm x 12cm 1SZT 20
12 Opatrunek kolagenowy (100% kolagenu) z rinderkorium o kształcie prostokątnym , do ran wymagających aktywnego pobudzenia procesu ziarninowania i naskórkowania rozmiar 6 x 8 x 0,8 1SZT 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 17125,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek hydrokoloidowy 10x10cm 1SZT 30
2 Opatrunek z alginianu wapnia 10x10cm 1SZT 30
3 Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią zawierającą srebro metaliczne 5x5cm 1SZT 30
4 Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią zawierającą srebro metaliczne 10x10cm 1SZT 100
5 Wysokochłonny opatrunek do opatrywania ran powierzchniowych średnio i silnie wysiekowych,składajacy się z czterech warstw ( zewnetrzna warstwa włókniny hydrofobowej, wewnetrzna warstwa z pulpą celulozowa i substancję chłonną, przeciwległa warstwa przepuszczajaca powietrze i zapobiegajaca przedostawaniu wydzieliny na zewnartrz), dzieki którym wchłania wydzielinę z rany i wiąże w warstwie chłonnej. 1SZT 100
6 Jałowy kompres z siateczki bawełnianej z maścia neutralną 5x5cm 1SZT 20
7 Jałowy kompres z siateczki bawełnianej z maścią neutralną 10x10cm 1SZT 100
8 opatrunek hamujący krwawienie-sterylny, wchłanialny hemostatyk powierzchniowy, wykonany z obojętnej chemicznie, oczyszczonej gąbki żelatynowej o jednorodnej porowatości 8*5*1cm 1SZT 200
9 kompres żelowy ciepło-zimny 10*26,5cm do stosowania po ogrzaniu lub schłodzeniu, wielokrotnego użytku, w zestawie z pokrowcem 1SZT 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 5708 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 RĘKAW OPATRUNKOWY SIATKOWY NA PALEC I DŁOŃ DOROSŁEGO CZŁOWIEKA I NOGĘ, RĘKĘ DZIECKA DŁUGOŚĆ W STANIE NIEROZCIAGNIETYM / ROZCIĄGNIĘTYM 10/25 metrów 20
2 RĘKAW OPATRUNKOWY SIATKOWY NA PODUDZIE, KOLANO, RAMIĘ, STOPĘ, ŁOKIEĆ DOROSŁEGO CZŁOWIEKA I TUŁÓW DZIECKA , DŁUGOŚĆ W STANIE NIEROZCIAGNIETYM / ROZCIĄGNIĘTYM 10/25 metrów 240
3 RĘKAW OPATRUNKOWY SIATKOWY NA TUŁÓW DZIECKA I GŁOWĘ, RAMIĘ, PODUDZIE I KOLANO DOROSŁAGO CZŁOWIEKA SZEROKOŚĆ W STANIE NIEROZCIAGNIETYM 6CM +/- 1CM DŁUGOŚĆ W STANIE ROZCIĄGNIĘTYM 10/25 metrów 20
4 RĘKAW OPATRUNKOWY SIATKOWY NA BIODRA I BRZUCH DOROSŁEGO CZŁOWIEKA DŁUGOŚĆ W STANIE NIEROZCIAGNIETYM / ROZCIAGNIĘTYM 10/25 metrów 40
5 RĘKAW OPATRUNKOWY SIATKOWY NA KLATKĘ PIERSIOWĄ I BRZUCH DOROSŁEGO CZŁOWIEKA DŁUGOŚĆ W STANIE NIEROZCIAGNIETYM /ROZCIAGNIĘTYM 10/25 metrów 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek do tamponady impregnowany żelem 2cm x 5m 1szt 10
2 Opatrunek do tamponady impregnowany żelem 4cm x 5m 1szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1270,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Osłonka pudrowana lateksowa na głowicę USG 144szt 2880
2 TEST DO WYKRYWANIA HELICOBACTER PYLORI 1szt 800
3 koc ratunkowy srebrno-zloty 1szt. 30
4 2% lignocaine hydrochloride + 0,05% chlorhexidine digluconate żel 10-12ml*25sztuk (jałowy lubrykant stosowany do wprowadzania cewników do cewki moczowej) 1op 50
5 opatrunek hydrożelowy do leczenia ran głębokich z martwicą sucha i rozpływną, uwadnia martwe tkanki, pobudza proces autolizy, oczyszcza ranę z martwicy tubka 15g 1SZT 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 9846,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Sterylny opatrunek hydrożelowy - okragły płat hydrozelu o grubości około 3mm srednica 6,5cm 1szt 50
2 Sterylny opatrunek hydrożelowy -płat hydrozelu o grubości około 3mm 12*12cm 1szt 60
3 Preparat do odkażania i płukania ran ostrych i przewelkłych zawierajacy wodę elektrolizowaną,chlorek sodu, podchloryn sodu, kwas podchlorawy płyn 250ml spray 1SZT 30
4 Preparat do odkażania i płukania ran ostrych i przewelkłych zawierajacy wodę elektrolizowaną,chlorek sodu, podchloryn sodu, kwas podchlorawy płyn 500ml 1SZT 100
5 Preparat do odkażania i płukania ran ostrych i przewelkłych zawierajacy wodę elektrolizowaną,chlorek sodu, podchloryn sodu, kwas podchlorawy hydrogel 120g 1SZT 20
6 Preparat do odkażania i płukania ran ostrych i przewelkłych zawierajacy wodę elektrolizowaną,chlorek sodu, podchloryn sodu, kwas podchlorawy hydrogel 250g 1SZT 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 17310,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaska gipsowa składająca się z podłoża wykonanego z bawełnianej gazy powleczonej gipsem owiniętej na okrągłym plastikowym rdzeniu. Pakowana w przeźroczystą polietylenową folię, która zabezpiecza je przed wilgocią i wodą, a następnie w trwały karton. -szybki czasu wiązania do 3min. 10cm x 2,7-3,0m 1szt 240
2 Opaska gipsowa składająca się z podłoża wykonanego z bawełnianej gazy powleczonej gipsem owiniętej na okrągłym plastikowym rdzeniu. Pakowana w przeźroczystą polietylenową folię, która zabezpiecza je przed wilgocią i wodą, a następnie w trwały karton. -szybki czasu wiązania do 3min. 12cm x 2,7-3,0m 1szt 480
3 Opaska gipsowa składająca się z podłoża wykonanego z bawełnianej gazy powleczonej gipsem owiniętej na okrągłym plastikowym rdzeniu. Pakowana w przeźroczystą polietylenową folię, która zabezpiecza je przed wilgocią i wodą, a następnie w trwały karton. -szybki czasu wiązania do 3min. 15cm x 2,7-3,0m 1szt 720
4 Podkład podgipsowy 10cm x 2,7-3,0m 1szt 480
5 Podkład podgipsowy 15cm x 2,7-3,0m 1szt 840

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 7002,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej, ze srebrem i węglem aktywowanym z silikonową warstwą kontaktową Safetac 6*8,5cm 1szt 60
2 opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej, ze srebrem i węglem aktywowanym z silikonową warstwą kontaktową Safetac 12,5*12,5cm 1szt 240
3 opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej, ze srebrem i węglem aktywowanym z silikonową warstwą kontaktową Safetac 17,5*17,5cm 1szt 120
4 opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej, ze srebrem i węglem aktywowanym z silikonową warstwą kontaktową Safetac 10*21cm 1szt 30
5 Płyn do płukania i oczyszczania ran bez koniecznosci wypłukiwania lub neutralizacji, zawierajacy podchloryn sodu i kwas podchlorawy o neutralnym pH spray 250ml 1szt 10
6 Płyn do płukania i oczyszczania ran bez koniecznosci wypłukiwania lub neutralizacji, zawierajacy podchloryn sodu i kwas podchlorawy o neutralnym pH 1000ml 1szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15137,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15391,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15391,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15391,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481797718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15391,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15691,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15764,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15691,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15691,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3402,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3402,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3402,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22863,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29656,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22863,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22863,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31104,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3186,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3186,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3186,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Szczecin Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512072633

7.3.3) Ulica: Rolna 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-730

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3186,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16996,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16996,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16996,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16996,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 8 na podstawie art. 255 ust. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6752,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9531,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6752,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6752,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 10 na podstawie art. 255 ust. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 11 na podstawie art. 255 ust. 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16730,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16730,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16730,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIKGEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7732478124

7.3.3) Ulica: Skłodowskiej 7

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 07-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16730,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6042,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7550,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6042,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o. o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6042,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10929,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10929,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10929,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422588825

7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72 (piętro 15)

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-042

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10929,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.