Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054414/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00064147/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00119637/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056657 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych ul. Majowa, ul. Szkolna, ul. Piaskowa w Pilchowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 32 235 65 21
1.4.8.) Numer faksu: 32 253 69 38
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056657
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00054414/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) z powodów szczegółowo opisane w dziale XXVI SWZ.2) rezygnacja z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje - minimalna wielkość świadczenia wynosi 80% zamówienia.3) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku:a) zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy Podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,4) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku:a) wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,b) braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,5) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od Zamawiającego) zmianą wynagrodzenia,6) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 7 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku opóźnienia wykonania zamówienia przez Wykonawcę kanalizacji, który jest koordynatorem robót i któremu udzielono zamówienia w odrębnym postępowaniu.
Po zmianie:
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) z powodów szczegółowo opisane w dziale XXVI SWZ.2) rezygnacja z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje - minimalna wielkość świadczenia wynosi 80% zamówienia.3) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku:a) zmiany lub wprowadzenia Podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy Podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,4) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania przeszkody (bez zmiany wynagrodzenia) w przypadku:a) wystąpienia konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,b) braku lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,5) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od Zamawiającego) zmianą wynagrodzenia,6) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 7 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku opóźnienia wykonania zamówienia wynikającego z Umowy nr 2/2021 z dnia 12.03.2021 r przez Wykonawcę kanalizacji, który jest koordynatorem robót i któremu udzielono zamówienia w odrębnym postępowaniu.
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.