eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › "Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ŚW. JANA KANTEGO W WOJNICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000718460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jkanty.wixsite.com/spwojnicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/01a408e7-804f-4dc9-b4a9-dcf9834f4488

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7593e9eb-5818-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Wyposażenie podstawowe
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 14588,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – Wyposażenie stanowisk
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 53651,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 – Narzędzia
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

4.5.5.) Wartość części: 12338,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 – Robotyka
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 85476,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5 – AGD
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 21773,09 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6 – Materiały eksploatacyjne
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.5.) Wartość części: 2107,97 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część 7 – Audio-video
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 10718,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Część 8 – Pomoce projektowe
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2289,43 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9) Część 9 - BHP
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ formularz asortymentowo-cenowy oraz we wzorze umowy tj. w załączniku nr 3 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Sprzęt i pomocne dydaktyczne zostaną dostarczane do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, 32-830 Wojnicz.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
3.7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danej Części. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych). Dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do użytkowania z wykorzystaniem napięcia sieciowego w Polsce (jeżeli dotyczy). Wszystkie oferowane sprzęty i pomoce dydaktyczne muszą być oznaczone znakiem CE (jeżeli dotyczy) oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Sprzęt i pomocy dydaktyczne (ze wszystkich części) powinny być zgodne z norma BHP.
3.8. Wraz z każdym egzemplarzem sprzętu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy: instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe), nośniki, na których utrwalono oprogramowanie, (jeżeli dotyczy), licencje do oprogramowania - jeśli są wymagane.
3.9. Dla części nr 1,2,3,4,5,7,8,9 - wymagana jest gwarancja, co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na ternie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 4471,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20042,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41278,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20042,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20042,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44502,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123504,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44502,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44502,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20292,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32939,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20292,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20292,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

II. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 4 – Robotyka – na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, z uwagi na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć z braku środków.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52709,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52709,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52709,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52709,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 6 – Materiały eksploatacyjne na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP albowiem wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13812,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13812,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13812,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13812,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2664,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2664,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2664,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: ul. Ordona 2a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2644,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4239,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9114,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4239,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4239,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji zamówienia dla wszystkich części - 2 tygodnie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.