eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713481061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d99bb20a-761a-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99bb20a-761a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00108800/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284620,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Rozbudowa macierzy dyskowej
Termin dostawy: do 140 dni od daty podpisania umowy.
Kod CPV: 30233000-1
Miejsce dostawy: Centrum Technologii Audiowizualnych, ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław
Okres gwarancji: 36 miesięcy
Termin dostawy: do 140 dni od daty podpisania umowy.

Zamawiający posiada macierz dyskową Huawei OceanStore 2600 V3 o numerze seryjnym 2102350SJETUKB900010 wyposażoną w dwa kontrolery pracujące w trybie Active-Active. Każdy kontroler wyposażony jest w cztery interfejsy FC 8Gb oraz 4 interfejsy 1Gb Ethernet Base-T. Macierz wyposażona jest w 14 dysków twardych o pojemności 2,4TB SAS oraz 7 dysków twardych o pojemności 900GB SSD SAS.
W ramach zadania Zamawiający wymaga dostarczenia do posiadanych kontrolerów dwóch 4-portowych kart rozszerzeń umożliwiających dołączenie do sieci 10Gb Ethernet. Każda karta musi być wyposażona w 2 sztuki wkładek SFP+ 10Gb Ethernet LC Single Mode. Zamawiający nie wymaga dostarczenia patchcordów LC-LC SM.
W ramach zadania Zamawiający wymaga powiększenia posiadanej przestrzeni dyskowej macierzy OceanStor o fizyczną pojemność 144 TB zrealizowana na dyskach pracujących w technologii NL-SAS 7.2k RPM, na przykład 24 dyski o pojemności 6TB.
Wymaganie to może być zrealizowane za pomocą dodatkowej półki dyskowej wraz z wymaganą liczbą dysków twardych oraz wszystkimi niezbędnymi przewodami połączeniowymi (zasilające, sygnałowe).
Zamawiający wymaga, aby porty SAS oferowanej półki dyskowej oraz przewody sygnałowe SAS łączące kontrolery posiadanej macierzy z oferowanym rozwiązaniem pracowały z prędkością 48Gb (4 x 12 Gb) i były zgodne ze standardem SAS 3.0. Długość przewodów – min. 3mb.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone komponenty (kontrolery, karty rozszerzeń, dyski, zasilacze, itp) pracowały w standardzie HotPlug – wymiana bez konieczności wyłączania zasilania całego urządzenia.
Zamawiający wymaga, aby cały dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy i podlegał co najmniej 36-miesięcznej gwarancji z naprawą w miejscu instalacji i czasem reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia (NBD).
Zamawiający wymaga, aby dostarczona półka dyskowa oraz dyski były w 100% kompatybilne z posiadaną macierzą Huawei OceanStore 2600 V3 o numerze seryjnym 2102350SJETUKB900010.
Zamawiający wymaga wpisania w Zestawieniu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ nazwy producenta, kodu producenta (PN - Part Number), nazwy oraz ilości dla wszystkich oferowanych podzespołów.
Zamawiający dopuści zastosowanie wkładek Multi Mode SFP+ 10Gb w oferowanej macierzy pod warunkiem jednoczesnego dostarczenia takiej samej ilości wkładek Multi Mode SFP+ 10Gb kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego przełącznikiem HP 5900AF-48XG-4QSFP+. Zamawiający dodatkowo wymaga dostarczenia 4 szt. pathcordów MM LC-LC o długości 5 m.b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 215951,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Dostawa 3 szt. stacji graficznych do renderowania
Miejsce dostawy: Centrum Technologii Audiowizualnych, ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław
Okres gwarancji: 36 miesięcy
W ramach zadania Zamawiający wymaga dostarczenia 3 sztuk takich samych stacji graficznych służących do renderowania. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
Każda z dostarczanych stacji musi spełniać wymagania minimalne dotyczące komponentów zgodnie z SWZ.
Termin dostawy: do 80 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.5.) Wartość części: 68668,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130549,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130549,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130549,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trecom Wrocław Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010269629

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130549,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.