eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Żmigród › Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, dostosowanie i termomodernizacja budynku "B" SPGOZ w Nowym Żmigrodzie na potrzeby rehabilitacji leczniczej i administracji".



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056281 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, dostosowanie i termomodernizacja budynku „B” SPGOZ w Nowym Żmigrodzie na potrzeby rehabilitacji leczniczej i administracji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134415605

1.5.8.) Numer faksu: 134482637

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowyzmigrod.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, dostosowanie i termomodernizacja budynku „B” SPGOZ w Nowym Żmigrodzie na potrzeby rehabilitacji leczniczej i administracji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f88820-9773-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002434/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, dostosowanie i termomodernizacja budynku "B" SPGOZ w Nowym Żmigrodzie na potrzeby rehabilitacji leczniczej i administracji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1062463 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, dostosowanie i termomodernizacja budynku „B” Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby rehabilitacji leczniczej i administracji”. Na przedmiot zamówienia składa się m.in. następujący zakres: przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku „B” Gminnego Ośrodka Zdrowia polegająca na dostosowaniu parteru do potrzeb rehabilitacji i piętra budynku dla potrzeb administracyjnych. Budynek wykonany jest w konstrukcji tradycyjnej murowanej z drewnianą więźbą dachu, nakryty dwuspadowym dachem. Zmiana sposobu użytkowania polegać będzie na dostosowaniu piętra, na którym znajdują się dwa samodzielne mieszkania na potrzebny administracji Ośrodka Zdrowia. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Planuje się remont piwnic i wykonanie oddzielnego wejścia i schodów zewnętrznych do piwnicy. Projektuje się wykonanie posadzek z wykładziny podłogowej PCV, wykładziny dywanowej i płytek gresowych. Zadanie obejmuje rozbiórkę części istniejących ścian wewnętrznych, wykonanie nowych ścianek działowych, tynków i okładzin oraz żelbetowych płyt stropowych. Planuje się wykonanie termomodernizacji całego budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie nowej klatki schodowej i podnośnika pionowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych o wym. platformy 1410x1110mm zapewniający dostęp z poziomu istniejącego chodnika przy budynku na poziom parteru. Projektowana przebudowa i zmiana sposobu użytkowania nie dotyczy geometrii dachu oraz wysokości przedmiotowego budynku. Wymianie podlega pokrycie dachu na istniejącej konstrukcji dachowej. Przebudowa projektowana jest w technologii tradycyjnej: - ściany wewnętrzne konstrukcyjne projektuje się na fragmentach przemurowania, które należy wykonać z cegły pełnej klasy min. 10 MPa na zaprawie cementowej marki M4,- ściany działowe lekkie kartonowo-gipsowe gr. 12cm oraz ścianki giszetowe pomiędzy boksami zabiegowymi gr. 18mm lekkie z laminatu kompaktowego HPL lub równoważne,- fundamenty żelbetowe monolityczne wylewane na miejscu,- zmiana pokrycia dachu na: blacha powlekana dachówkopodobna, minimalne grubość nominalna 0,5mm, minimalna ilość cynku 275g/m2, rozstaw łat 350mm, kolor antracytowy matowy gr. powłoki 50µm. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej grubości min. 0,5mm w kolorze pokrycia dachowego. Planuje się wykonanie przyłączy do sieci i zapewnienie dostawy energii elektrycznej, wody, ciepła i odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych. Projektuje się nową kotłownię gazową zasilaną gazem ziemnym z istniejącego przyłącza, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji oraz nową instalację elektryczną i fotowoltaiczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198227,59

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1505633

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198227,59

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Rose Tomasz Leszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 371105326

7.3.3) Ulica: Bieszczadzka 16

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198227,59

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.