Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00507038/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00513749/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00520480/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie pawilonów C-1/C-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-468/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie pawilonów C-1/C-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-468/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fcb6042-4639-4cf8-8c67-2adcd01f39ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434887/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 ST- Przystosowanie pawilonów C-1, C-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych (zadania inwestycyjnego nr 080-002-0209)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-468/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku C-1 i C-2 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, obejmujące w szczególności:
1. Branża budowlana:
- demontaże, wykucia, bruzdowania oraz wyburzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: demontaż starych klap dymowych wraz częściową rozbiórką konstrukcji dachu i warstw dachowych; demontaż palnych okładzin sufitów zlokalizowanych na klatkach schodowych i korytarzach,
- wymiana drzwi
- wykonanie nowych ścian oddzielenia pożarowego,
- obudowa istniejących ścian dla uzyskania wymaganej projektem klasy odporności ogniowej,
- renowacja istniejących ścian, uzupełnienie ubytków, tynkowanie bruzd, malowanie ścian i sufitów części wspólnych i wskazanych w projekcie pomieszczeń,
- renowacja posadzek zgodnie z zakresem wynikającym z opracowania projektowego
- zabezpieczenie p.poż elementów stalowych i drewnianych,
- dostosowanie balustrad i pochwytów do obowiązujących przepisów
- montaż krat okiennych i osłon z blachy perforowanej,
- montaż rolet okiennych p.poż,
- wykonanie zadaszenia przy wejściu do klatki schodowej nr 3 w budynku C-2,
- dostawa i montaż klap dymowych wraz z wykonaniem cokołów pod montaż klap, uzupełnieniem i dostosowaniem konstrukcji dachów, uzupełnieniem warstw dachowych, wykonaniem obróbek blacharskich,
- wykonanie niezbędnych przejść ppoż.
2. Branża elektryczna
- montaż nowych tras kablowych wraz z porządkowaniem istniejącego okablowania
- demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego
- modernizacja rozdzielnic elektrycznych,
- montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i podstawowego,
- demontaż i montaż osprzętu ppoż. ( czujki, zasilacze, centrale itd. ),
- montaż urządzeń systemu ppoż. ( SSP, oddymianie )
- kompleksowe uruchomienie systemu SSP oraz systemu oddymiania, z uwzględnieniem podłączenia systemów istniejących,
3. Branża sanitarna
- przebudowa istniejących instalacji sanitarnych wraz z częściowy demontaż instalacji na czas prowadzenia prac,
- modernizacja instalacji hydrantowej
- kompleksowe wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych zgodnie z opracowaniem projektowym
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (na całość zamówienia (materiały, urządzenia, wyposażenie, robocizna) na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy 60 miesięcy (5 lat) ) (kryterium oceny ofert), za wyjątkiem stolarki okiennej i drzwiowej gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy (10 lat) zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7846170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10541259,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7846170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387106804
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ETNA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ETNA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7846170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH
- Remont korytarzy i przedsionków w budynku DS-3 (21-3) Osiedle Studenckie PK, przy ul. Skarżyńskiego 7 w Krakowie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.