Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047332/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00065644/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00076471/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00084758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00090902/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00097229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00103573/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
- 2025/BZP 00108932/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00159544/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opieka serwisowa i powdrożeniowa oprogramowania SIMPLE.ERP dla ZDMK w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Centralna 53
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: (12) 616 74 16
1.4.8.) Numer faksu: (12) 616 74 17
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055892
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00047332
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opiece serwisowej i powdrożeniowej oprogramowania SIMPLE.ERP,
b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
- PPU, tj. załącznik nr 2 do SWZ,
- Zakres rzeczowy, tj. załącznik nr 7 do SWZ.
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazują dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w
ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1289).
d) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
e) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r.
f) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
g) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osoby wykonujących wskazane niżej czynności:
▪ Pracowników – bezpośrednio wykonywanie czynności serwisowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników prawa handlowego.
h) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części 1 pkt 2 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy,
i) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. Projektowanymi Postanowieniami Umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
Po zmianie:
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opiece serwisowej i powdrożeniowej oprogramowania SIMPLE.ERP,
b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
- PPU, tj. załącznik nr 2 do SWZ,
- Zakres rzeczowy, tj. załącznik nr 7 do SWZ.
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazują dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
d) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r.
e) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
f) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osoby wykonujących wskazane niżej czynności:
▪ Pracowników – bezpośrednio wykonywanie czynności serwisowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników prawa handlowego.
g) Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części 1 pkt 2 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy,
h) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. Projektowanymi Postanowieniami Umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





