eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055777 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRABONÓG

1.5.2.) Miejscowość: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grabonog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabonog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df21d46e-a986-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030104/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w wynajetych od zamawiajacego pomieszczeniach dla wychowanków i uczniów przebywajacych w internacie Zespołu Szkół Rolniczych im.gen. Józefa Wybickiego w Grabonogu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSR-26-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 619992,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dowóz i wydawanie posiłków (pierwsze i drugie śniadanie, obiad - dwudaniowy, kolacja) dla ok. 40 wychowanków i uczniów dziennie (wiek 15-20 lat) przebywających w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych im. gen. Józefa Wybickiego w Grabonogu w okresie od 1 września 2021r. do 30 czerwca 2024 r. uwzględniając przerwy świąteczne, ferie zimowe, przerwę wakacyjną i inne dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.Liczba wychowanków i uczniów korzystających z wyżywienia jest wielkością szacunkową, może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i uzależniona jest od dziennych stanów osobowych wychowanków Internatu. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego dzień wydania posiłku.Wynagrodzenie wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia osobowego wychowanków w danym miesiącu. Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w ściśle ustalonych porach dnia:I i II śniadanie - godz. 7.00 - 7.30obiad - godz. 14.30 - 15.30kolacja - godz. 18.30 - 19.00Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia jadłospis dekadowy. Jadłospis powinien być urozmaicony, taki sam rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.Wykonawca będzie wydawał posiłki z wykorzystaniem wynajętych pomieszczeń od Zamawiającego (istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w/w pomieszczeń).Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia wraz z wyposażeniem w celu prawidłowego wykonania usługi. Wzór umowy najmu lokalu użytkowego stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy, to jest wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W związku z koniecznością odrzucenia jedynej oferty złożonej przez USŁUGI GASTRONOMICZNE MACIEJ JASKULSKI ul. Rynek 1, 63-820 Piaski, oraz brakiem ofert niepodlegających odrzuceniu. Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Ustawy gdyż jest niezgodna z przepisami Ustawy, t.j. art. 221 Ustawy. Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Ustawy to jest ze względu na to iż nie została sporządzona i przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca złożył ofertę, która nie była zaszyfrowana. Tym samym oferta nie została złożona zgodnie z art. 221 Ustawy. Wskazano powyższe także w rozdziale XIV pkt 9 SWZ, w związku z czym oferty nie sporządzono i nie przekazano w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Powyższe uzasadniało odrzucenie oferty Wykonawcy w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3i 6 Ustawy. W związku z powyższym konieczne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 669592,26

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.