Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00527871/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00572583/01 - Wynik z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00082116/01 - Wynik z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury(lokalizacja Lublin, Dębe).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury(lokalizacja Lublin, Dębe).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35ca7bc-8f5b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00274151/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja Lublin, Dębe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 634500,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 389021,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- artykuły ogólnospożywcze1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
( artykuły ogólnospożywcze) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15891000-0 - Zupy i buliony
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15893000-4 - Produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 30436,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - pieczywo1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (pieczywo) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811400-0 - Bułeczki
15811100-7 - Chleb
4.5.5.) Wartość części: 21730 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3- ciasto i wyroby ciastkarskie1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ciasto i wyroby ciastkarskie) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 31988,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - nabiał1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (nabiał) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.5.) Wartość części: 45102,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - mrożonki i wyroby mączne1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mrożonki i wyroby mączne) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15311200-3 - Ziemniaki, krojone lub w plastrach oraz pozostałe ziemniaki mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12428 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - przetwory warzywne i owocowe1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (przetwory warzywne i owocowe ) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332290-3 - Dżemy
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15331460-9 - Warzywa puszkowane
4.5.5.) Wartość części: 9818,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - świeże warzywa i owoce1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (świeże warzywa i owoce ) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 61462,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - ryby i przetwory rybne1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (ryby i przetwory rybne) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
15241000-9 - Ryby w folii lub puszkowane
4.5.5.) Wartość części: 20076 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - mięso i wędliny1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (mięso i wędliny) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 84034,85 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - świeże jaja1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (świeże jaja) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 13750 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - woda źródlana gazowana i niegazowana1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (woda źródlana gazowana i niegazowana) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 16744,79 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 - soki i napoje gazowane1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (soki i napoje gazowane) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 3898,54 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 - artykuły ogólnospożywcze dla OSUiWM w Lublinie1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (artykuły ogólnospożywcze dla OSUiWM w Lublinie) dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz w formularzu asortymentowo- cenowym, który stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15511000-3 - Mleko
4.5.5.) Wartość części: 37551,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26407,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26407,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26407,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Markus Bis S.J. D.G. Leończuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361720787
7.3.3) Ulica: Piusa XI 27d
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26407,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIEKARNIA POPŁAWY S.C. Stanisław Krzyżewski, Anna Pochmara, Krzysztof Krzyżewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Pochmara Piekarnia Popławy s.c, Krzysztof Krzyżewski, Stanisław Lech Krzyżewski Piekarnia Popławy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681298284, 5681004727, 5681037709
7.3.3) Ulica: ul. Polna 8
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIEKARNIA POPŁAWY S.C. Stanisław Krzyżewski, Anna Pochmara, Krzysztof Krzyżewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Pochmara Piekarnia Popławy s.c, Krzysztof Krzyżewski, Stanisław Lech Krzyżewski Piekarnia Popławy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681298284, 5681004727, 5681037709
7.3.3) Ulica: ul. Polna 8
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42421,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42421,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42421,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Markus Bis S.J. D.G. Leończuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361720787
7.3.3) Ulica: Piusa XI 27d
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42421,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8703,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8703,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8703,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Markus Bis S.J. D.G. Leończuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361720787
7.3.3) Ulica: Piusa XI 27d
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8703,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Kogel Mogel Tomasz Sieradzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571103754
7.3.3) Ulica: Pobyłkowo Małe 50E
7.3.4) Miejscowość: Pokrzywnica
7.3.5) Kod pocztowy: 06-114
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
jakie przetargi wygrała firma
MARKUS BIS SPÓŁKA JAWNA D.G. LEOŃCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.