Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468592/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a74bf4-70b4-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036133/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa PSZOK w ramach projektu pn.: "Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.2 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468592/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.11.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie, na działkach ewidencyjnych nr 169/6 i nr 169/7, położonych w obrębie geodezyjnym 0011 Sikorz, powiat sępoleński, gmina Sępólno Krajeńskie, polegająca na budowie rampy wyładowczej, zmianie sposobu użytkowania części budynku magazynowego na pomieszczenia administracyjno-socjalne, budowie oświetlenia, utwardzeniu placu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej a także dostawie kontenerów i pojemników oraz komputera wraz z oprogramowaniem i osprzętem.Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6740.332.2017 z dnia 18 października 2017 r. (załącznik nr 11 do SWZ).
Część 1. Budowa PSZOK.
BRANŻA KONSTRUKCYJNO BUDOWLANA
• wykonanie prac rozbiórkowych
• montaż okien i drzwi
• wykonanie sufitów, posadzek, ścian
• wykonanie murów oporowych rampy
• montaż wagi oporowej
• wykonanie nawierzchni placów, rampy, chodników, krawężników i obrzeży
• wykonanie nowych nasadzeń oraz wykonanie nowych trawników
• wykonanie ogrodzenia
Parametry rampy:
minimalna szerokość pasa roboczego rampy: 3,60m
maksymalna wysokość rampy: 2,00m
długość wjazdu: 25,1m
długość rampy: 62,6m
długość zjazdu: 27,8m
Dane techniczne budynku:
szerokość obiektu- 9,99m
długość obiektu- 19,29m
kubatura brutto- 1090,66m3
powierzchnia zabudowy- 192,7m2
wysokość budynku- 6,2m
BRANŻA ELEKTRYCZNA
• wykonanie sieci zewnętrznych, wymiana kabla zasilającego, oświetlenie terenu, zasilanie urządzeń wokół budynku, napęd bramy, okablowanie zewnętrznych instalacji teletechnicznych
• wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie WLZ z ZK-2 do RG, okablowanie wyłącznika głównego ppoż., wykonanie tras kablowych i rozdzielnic, instalacja oświetlenia i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej i uziemiającej
• wykonanie badań i pomiarów odbiorczych
• wykonanie instalacji teletechnicznych: CCTV, teleinformatycznej i domofonowej
BRANŻA SANITARNA
• wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej
• wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
• wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
• wykonanie wewnętrznej instalacji wody
• wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
• wykonanie instalacji C.O.
• wykonanie instalacji wentylacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, składająca się z:
Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ)
W związku z wprowadzonymi zmianami dla konstrukcji i nawierzchni placów manewrowych jak i stanowisk pod kontenery w projekcie branży konstukcyjno-architektonicznej Zamawiający informuje, że dla zagospodarowania terenu i branży konstrukcyjno-architektonicznej obowiązujący jest Projekt wykonawczy- zamienny.
Przedmiarów robót (Załącznik nr 9 do SWZ)
STWiORB (Załącznik nr 10 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 2189397,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie, na działkach ewidencyjnych nr 169/6 i nr 169/7, położonych w obrębie geodezyjnym 0011 Sikorz, powiat sępoleński, gmina Sępólno Krajeńskie, polegająca na budowie rampy wyładowczej, zmianie sposobu użytkowania części budynku magazynowego na pomieszczenia administracyjno-socjalne, budowie oświetlenia, utwardzeniu placu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej a także dostawie kontenerów i pojemników oraz komputera wraz z oprogramowaniem i osprzętem.Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6740.332.2017 z dnia 18 października 2017 r. (załącznik nr 11 do SWZ).
Część 2. Dostawa kontenerów i pojemników
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość w szt.
1 2 3
1. Kontenery typu KP-20 7
2. Kontenery typu KP-12 19
3. Kontenery typu SM-240, pojemność 0,24 m3 2
4. Skrzynia 400 o pojemności 0,40 m3. 1
5. Beczki o pojemności 200 l. 8
Kontenery typu KP-20 oraz kontenery typu KP-12 powinny być kontenerami otwartymi.
Tylną ścianę kontenerów stanowić mają drzwi dwuskrzydłowe. Kontenery powinny być wyposażone w plandekę zwijaną do dłuższego boku kontenera.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 i 3 stanowią załączniki nr 1 i 2 do Formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44613000-0 - Duże pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 238889,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie, na działkach ewidencyjnych nr 169/6 i nr 169/7, położonych w obrębie geodezyjnym 0011 Sikorz, powiat sępoleński, gmina Sępólno Krajeńskie, polegająca na budowie rampy wyładowczej, zmianie sposobu użytkowania części budynku magazynowego na pomieszczenia administracyjno-socjalne, budowie oświetlenia, utwardzeniu placu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej a także dostawie kontenerów i pojemników oraz komputera wraz z oprogramowaniem i osprzętem.Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6740.332.2017 z dnia 18 października 2017 r. (załącznik nr 11 do SWZ).
Część 3 Dostawa komputera wraz z oprogramowaniem i osprzętem
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość kpl.
1 2 3
1. Komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym 1
2. Mysz bezprzewodowa 1
3. Klawiatura bezprzewodowa 1
4. Oprogramowanie – pakiet biurowy 1
5. Oprogramowanie – Program do obsługi PSZOK 1
6. Drukarka 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 i 3 stanowią załączniki nr 1 i 2 do Formularza ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 12405,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego pn. „Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie” w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.12.2022 r. do godziny 11:00, wpłynęło sześć ofert. Oferty z najniższymi cenami w przedmiotowym postępowaniu przekraczają kwoty, jakie Zamawiający ma przeznaczone na realizację poszczególnych części zamówienia.
W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na przedmiotowe zadanie.
II. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; (…)”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego pn. „Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie” w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.12.2022 r. do godziny 11:00, wpłynęło sześć ofert. Oferty z najniższymi cenami w przedmiotowym postępowaniu przekraczają kwoty, jakie Zamawiający ma przeznaczone na realizację poszczególnych części zamówienia.
W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na przedmiotowe zadanie.
II. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; (…)”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego pn. „Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie” w terminie składania ofert, tj. do dnia 15.12.2022 r. do godziny 11:00, wpłynęło sześć ofert. Oferty z najniższymi cenami w przedmiotowym postępowaniu przekraczają kwoty, jakie Zamawiający ma przeznaczone na realizację poszczególnych części zamówienia.
W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na przedmiotowe zadanie.
II. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; (…)”.
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Remont DP 1120C relacji [Lipka]-gr. woj.-Sępólno Krajeńskie na odcinkach o łącznej długości 1,522 km zlokalizowanych pomiędzy km 0+000, a km 1+020 oraz km 2+778, a km 3+280 jej przebiegu.
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.