Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusa dostosowanego
do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpskolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskolo.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38220017-4ab5-4fe2-ab45-c177591291d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mikrobusa dostosowanegodo przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38220017-4ab5-4fe2-ab45-c177591291d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015395/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup mikrobusa dostosowanego do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193091,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup mikrobusa dostosowanego
do przewodu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi , wymaganymi przez Zamawiającego. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju oraz spełniać warunki określone w obowiązujące w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
3. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego w tym posiadać homologację.
4. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2014 r., poz. 502 ze zm.). Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu, który posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dwuetapowej (np. badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
- aktualne świadectwo homologacji pojazdu,
- instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim,
- kartę gwarancyjną pojazdu w języku polskim,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
- atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególności poświadczające spełnienie norm środowiskowych, dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin,
- komplety kluczyków, pilotów lub innych narzędzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchomienia lub zabezpieczenia samochodu.
5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji Wykonawcy na oferowany samochód określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ). Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 3 - projekt umowy oraz załącznikiem nr 6 do SWZ-protokół odbioru.
6. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej 1 autoryzowanej Stacji Obsługi producenta oferowanego samochodu w odległości nie większej niż 50 km od miejscowości Koło (powiat kolski, województwo: wielkopolskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kole
- Zakup i dostawa materiałów - soli drogowej i piasku płukanego 0-2mm - do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2025-2026 z podziałem na 2 części
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZY DANYCH BDOT500 DLA MIASTA KOŁO
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3422P w miejscowości Osiek Mały
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO WYCHOWAWCZYM PRZY ZESPOLE OPIEKUŃCZO-EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYM W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
- Dostawa samochodów osobowych - z podziałem na części
- Dostawa samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania - II przetarg.
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz z stacją ładowania na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
- Zakup i dostawa pojazdów do przewozu osób z podziałem na trzy zadania dla Akademii Wojsk Lądowych imienia Generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ściekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock- dostawa pojazdu typu hakowiec
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.