eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Generała Wybickiego, ul. Armii Krajowej, ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Koszalińskiej w Miastku oraz rozbudowa oświetlenia drogowego w Węglewie.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054544 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Generała Wybickiego, ul. Armii Krajowej, ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Koszalińskiej w Miastku oraz rozbudowa oświetlenia drogowego w Węglewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcelina.wolska@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia przejść dla pieszych na ul. Generała Wybickiego, ul. Armii Krajowej, ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Koszalińskiej w Miastku oraz rozbudowa oświetlenia drogowego w Węglewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e0b5f7-7bea-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002623/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miastko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012638/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.1.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159905,04 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Generała Wybickiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 30). Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 242/1, 271, 269/1 obr. 83/2. Zakres szczegółowy zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową); 2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 28416,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Generała Wybickiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 15).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED Wybickiego na dz. nr 283/4, 277/2 obr. 83/2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26082,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Armii Krajowej - (przejście dla pieszych przy budynku nr 39).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 565, 566, 568, 423/2, obr. 83/2 i 246 obr. 83/5. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgnik, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26494,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Kazimierza Wielkiego - (przejście dla pieszych przy budynku nr 6).Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 61/5, 62 obr. 83/3 i 248 obr. 83/5.Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 30248,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w Miastku na ul. Koszalińskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę linii kablowej zasilanej z szafki oświetleniowej wraz z montażem 2 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED na dz. nr 9/2, 10, 77/2 obr. 83/3. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą wojewódzką);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;3) montaż szafki oświetleniowej; 4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, migacze, tabliczek bezpiecznikowych itp.) – 2 szt.;4) badanie linii kablowej;5) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;6) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;7) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 21791,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia zewnętrznego w Węglewie.Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego w Węglewie na dz. nr 352 w przebiegu drogi krajowej nr 20 w lokalizacji 172+944 km. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) roboty ziemne (w tym. m.in. wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą krajową);2) ułożenie kabli i bednarki w rowach kablowych;4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (oprawy LED, wysięgniki, tabliczki bezpiecznikowe itp.) – 3 szt.;5) badanie linii kablowej;6) pomiary rezystancji i skuteczności zerowania;7) roboty odtworzeniowe istniejącej nawierzchni;8) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących, pomocniczych, tymczasowych niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia w tym m.in.: - ponoszenia kosztów zajęcia pasa drogowego na czas realizacji robót (w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, uzyskanie stosownej decyzji zarządców dróg, oznakowanie) za okres zajęcia - o ile zajdzie taka potrzeba; - zapewnienie płynnej komunikacji osobom trzecim korzystającym z ciągów komunikacyjnych (dróg) objętych terenem budowy (np. poprzez wykonanie objazdów dla miejsc wyłączonych z ruchu na czas prowadzenia prac); - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień. 6.1.1.1.1.1. Pr

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 26871,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26691,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26691,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775

7.3.3) Ulica: Łużycka 41B

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-838

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26691,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28905,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28905,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775

7.3.3) Ulica: Łużycka 41B

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-838

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28905,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28659,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich, Trafik Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390203814

7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynierskich Trafic Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390203814

7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775

7.3.3) Ulica: Łużycka 41B

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-838

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26199,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001775

7.3.3) Ulica: Łużycka 41B

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-838

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.