eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › ZAPROJEKTOWANIE I STWORZENIE STRONY WWW DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054399 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPROJEKTOWANIE I STWORZENIE STRONY WWW DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390624793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sejmowa 5A

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwsz.legnica.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg Kancelaria Prawna Pieróg & Partnerzy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Wspólna 50 lok. 6

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: n.wasielewska@pierog.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPROJEKTOWANIE I STWORZENIE STRONY WWW DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7e6d2d6-b3f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027936/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dostosowanie strony www do osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pt. „PWSZ im. Witelona w Legnicy – Uczelnia dostępna” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pierog.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pierog.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformyhttps://pierog.ezamawiajacy.pl - zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersjiwpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga równieżzainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające naprzyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Koniecznejest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków(exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3)Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada zaobsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie SzafirSDK można pobrać na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Pozainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącąstronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyćczytnik z kartą kryptograficzną do komputera. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowaniastanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pcwykonujac-ponizsze-kroki Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiającyokreśla informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączony przez Wykonawcęna Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływieterminu otwarcia ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednimźródłem czasu.System zapewnia autentyczność źródła danych i niezmienność danych po ich kompresjido pliku zawierającego skompresowane dane.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest JerzyPierógprowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Jerzy PIERÓG & Partnerzyzsiedzibą w Warszawie, pod adresem ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa, NIP 525-115-42-81,REGON 013109095 (Administrator).Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww.adres korespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: kancelaria@pierog.pl.Administratorprzetwarza jedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie: a) imię, nazwisko, stanowiskosłużbowe, adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adresy–Wykonawców będących osobami fizycznymi, pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcędo kontaktu, prokurentów b) imię, nazwisko, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień,podstawy dysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, c) inne daneosobowe przekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania. Obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.)związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W ramach swojej działalności Administrator zbiera iprzetwarza Pana/Pani dane osobowe:a) w celu przygotowania i przeprowadzeniaPostępowania orazzawarcia umowy w sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. cRODO);b) w celachwynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przezAdministratora w celuświadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. fRODO);c) w celuzapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z czynnościamidokonywanymielektronicznie, w tym za pośrednictwem strony pierog.pl oraz pierog.ezamawiajacy.pl(podstawaprawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO);d) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umówidokumentów dot. rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO);e) w celuwypełnieniaobowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. cRODO);f) wcelu prowadzenia korespondencji i kontaktu związanych z prowadzonym Postępowaniem(podstawaprawna art. 6 ust. 1 lit c i f RODO).Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniemdanychosobowychW przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danychosobowychswojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członkóworganów,prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu,Administratorzobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały przekazane ofakcie i zakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadachprzetwarzania danych wskazanych w niniejszej Informacji. W związku z prowadzonym przezAdministratora Postępowaniem w zakresie w jakim jest to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogązostać przekazane zewnętrznym podmiotom wskazanym w SWZ Administrator nie przekazujePani/Pana danych osobowych poza EOG. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, w tym nie będą przedmiotem profilowania. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane przez okres 4lat od dnia zakończenia Postępowania. Okres przetwarzania może byćprzedłużony w granicach prawa w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest dodochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lubzanonimizowane. Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługująnastępujące uprawnienia dostępu do treści swoich danych, sprostowania niezgodności lub błędów wprzetwarzanych danych lub ich uzupełnienia, informacji o przetwarzanych danych w tym o celach ipodstawach przetwarzania, do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do skargi doorganu nadzorczego, tj. Prezesa UODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia iprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszeniadanych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych osobowych, wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a)skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp; b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DB.077.UD.D.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i stworzenie strony www dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy:1.1.1. opracowanie i wdrożenie systemu typu CMS,1.1.2. przekazanie praw autorskich do stworzonego systemu,1.1.3. wykonanie projektu graficznego do zatwierdzenia przez Zamawiającego,1.1.4. przeniesienie informacji z dotychczasowego serwisu do nowego,1.1.5. zapewnienie obsługi i aktualizacji systemu przez okres 2 lat.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja wdrożenia

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Makieta strony głównej

4.3.6.) Waga: 35,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu i stworzeniu strony www o wartości, co najmniej 100 000,00 zł brutto każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

makieta strony głównej podlegająca ocenie w ramach kryterium oceny ofert Makieta strony głównej (MS);opracowanie pod nazwą Koncepcja wdrożenia oceniane w ramach kryterium Koncepcja wdrożenia (KW)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:1) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;2) terminu realizacji przedmiotu Umowy w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, a nie były zależne od Wykonawcy;3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;5) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych , jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Zmiana ograniczona będzie do wartości wynikającej z tych zmian.2. Zaistnienie sytuacji określonej w ust. 1 pkt 1) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.pierog.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.