Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024337/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054250 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku 109 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261536707
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku 109 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86642f8-9063-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014310/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont elewacji w budynku nr 109 przy ul. Powstańców Warszawy 28B w Pruszczu Gdańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3771522,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227804,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy remoncie elewacji budynku 109 w 49. Bazie Lotniczej w Pruszczu Gdańskim.1.1 Opis planowanych robót :- remont elewacji budynku;- wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej znajdującej się na elewacji i dachu budynku;- malowanie kominów;- wymiana opaski wokół budynku.Roboty tymczasowe: montaż, demontaż i praca rusztowania.1.2 Materiał Inwestora : - fundament pod słup oświetleniowy – 2 szt.;- słup stalowy oświetleniowy – 2 szt.,- złącze kablowe ZK-3b – 1 szt. Pozostałe ilości i inne materiały dostarcza Wykonawca robót.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Zawiera wskazana poniżej dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ, określająca przedmiot zamówienia i stanowiąca podstawę do realizacji robót.Szczegółowy zakres rzeczowy robót w tym robót towarzyszących i tymczasowych określają załączniki:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Załącznik nr 5 do SWZ;2) Przedmiar robót- Załącznik nr 6 do SWZ;3) Opis robót przewidzianych w zamówieniu uzupełniającym - Załącznik nr 7 do SWZ;4) Dokumentacja rysunkowa (doświetlacz)- Załącznik nr 8 do SWZ;5) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy”- Załącznik 3 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236515,81
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271224,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236515,81
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BUD-EKO Jolanta Schreiber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811017422
7.3.3) Ulica: Mieszka I 1/20
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BUD-EKO JOLANTA SCHREIBER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BUD-EKO JOLANTA SCHREIBER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236515,81
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Wykonanie usługi serwisowej 2 szt. hangarów typu lekkiego, 4 szt. bram wjazdowych MEGADOOR, naprawy osuszacza i styków nagrzewnicy IR
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie częściowym hangarów typu lekkiego obejmujący wymianę poszycia 2 szt. bram wjazdowych MEGADOOR typ S-1500 ( bud. 176 i 177)
- Wykonanie ścinki oraz utwardzenia pobocza na drogach Powiatu Malbork
- Remont częściowy budynku nr 11 na terenie kompleksu wojskowego w m. Malbork w 22.BLT w Malborku
- Dostawa doposażenia stanowisk pracy w celu zapewnienia ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy w ramach Projektu "Wsparcie pracowników w Mieście Malbork"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Domaniewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.