Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092893/01 - Wynik z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054159 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 2244380405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a496396-b3bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Artykuły biurowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.11.2021.MLU/ TP1zAud
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów biurowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy (zał nr 5 do SWZ), Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 2 do wzoru umowy) oraz wzór umowy (zał nr 8 do SWZ).1. Wskazane przez Zamawiajacego ilości szacunkowe materiałów biurowych zostały określone na podstawie potrzeb Zamawiającego w roku 2020 i są one planowane do wykonania w ramach realizacji niniejszego zamówienia.2. W związku z możliwą zmianą zapotrzebowania na materiały biurowe w okresie realizacji zamówienia Zamawiający gwarantuje:a) zakup w 100 % ilości wyszczególnionych w Formularzu cenowym w pozycjach: PAPIER KSEROGRAFICZNY poz. A i B, ARTUKUŁY BIUROWE poz.: 1a, 1b, 7a-7h, 18a-18i, 20a, 20b, 26a-26c, 37a, 37b, 41a, 44a,b) w zakresie asortymentu wyszczególnionego w pozostałych pozycjach Formularza cenowego, jego zakup za kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto wybranej oferty dla tego asortymentu,c) zamawianie pełnych opakowań kopert w pozycjach: 18a, 18b, 18c, 18d, 18e, 18f, 18g, 18j i 18k Formularza cenowego. Przez pełne opakowania rozumie się daną ilość sztuk w opakowaniu dla pozycji: 18a, 18b, 18e, 18f i 18k – 1000 szt., 18c i 18j – 500 szt., 18d i 18g -250 szt.,d) zamawianie produktów z pozycji 14a i 14b od dnia 01.10.2021 r.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów materiałów, w zależności od bieżących potrzeb, przy zachowaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto zawartych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Faktyczne ilości zakupionych materiałów mogą odbiegać od podanych ilości z zastrzeżeniem ust.2 przy czym każda pozycja wykazana w Formularzu cenowym, musi być dostępna dla Zamawiającego.UWAGA: Zamawiający określa minimalną nominalną skalę białości papieru ( opisanego w pozycji A oraz pozycja B formularza cenowego – zał nr 5 do SWZ) tj. nie mniejsza niż 164 CIE, bez uwzględnienia wpływów czynników w procesie produkcji mogących powodować występowanie odchyleń od pożądanej wartości.Skala białości oferowanego papieru stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 8 SWZ.Zamawiający wraz z ofertą żąda potwierdzenia parametrów jakościowych oferowanego papieru poprzez złożenie zaświadczenia wystawionego przez odpowiedni, niezależny organ uprawniony do kontroli jakości (np. Instytut Celulozowo-Papierniczy), określający parametry w zakresie gramatury, jasności, wilgotności, nieprzeźroczystości oraz białości papieru o wartości CIE co najmnie równej lub wyższej z zaoferowaną przez Wykonawcę w kryterium oceny ofert „dostawa papieru o podwyższonych parametrach” opisanej w pkt 8 SWZ.Wykonawca wraz z dostawą każdej partii papieru dostarczy Zamawiającemu KartęTechniczną papieru, zawierającą parametry dotyczące białości papieru CIE bez uwzględnienia wpływów czynników w procesie produkcji mogących powodować występowanie odchyleń od pożądanej wartości o wartości co najmniej równej lub wyższej wartości CIE zaoferowanej przez Wykonawcę w kryterium oceny ofert „dostawa papieru o podwyższonych parametrach” opisanej w pkt 8 SWZ. UWAGA: Zamawiający wyznacza minimalną wartość jednorazowego zamówienia na artykuły biurowe stanowiące przedmiot zamówienia tj. minimum logistyczne na poziomie 250 zł. Minimum logistyczne stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 8 SWZ.2.2. Prawo opcjiZgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.2.3 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowejZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2.4. Rozwiązania równoważne. Zamawiający opisała przedmiot zamówienia bez użycia nazw własnych produktów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
24910000-6 - Kleje
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SIWZ. 3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w kryterium cena, dostawa papieru o podwyższonych parametrach, minimum logistyczne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dostawa papieru o podwyższonych parametrach
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium minimum logistyczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 pkt 3 i pkt 6 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 1 do SWZ,Dokumenty muszą być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nd
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na podstawie art. 107 ust 1 w związku z art. 105 ustawy pzp Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, zaświadczenia wystawionego przez odpowiedni, niezależny organ uprawniony do kontroli jakości (np. Instytut Celulozowo-Papierniczy), określającego parametry w zakresie gramatury, jasności, wilgotności, nieprzeźroczystości oraz białości oferowanego papieru opisanego w pkt A oraz pkt B Formularza cenowego – zał nr 5 do SWZ. Zaświadczenie musi potwierdzać nominalną skalę białości o wartości co najmniej równej lub wyższej wartości CIE zaoferowanej przez Wykonawcę w kryterium oceny ofert „dostawa papieru o podwyższonych parametrach” opisanej w pkt 8 SWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być sporządzone w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcę tych dokumentów lub w formie elektronicznej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę.1) Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zaświadczenie wystawione przez odpowiedni, niezależny organ uprawniony do kontroli jakości (np. Instytut Celulozowo-Papierniczy), określającego parametry w zakresie gramatury, jasności, wilgotności, nieprzeźroczystości oraz białości oferowanego papieru opisanego w pkt A oraz pkt B Formularza cenowego – zał nr 5 do SWZ. Zaświadczenie musi potwierdzać nominalną skalę białości o wartości co najmniej równej lub wyższej wartości CIE zaoferowanej przez Wykonawcę w kryterium oceny ofert „dostawa papieru o podwyższonych parametrach” opisanej w pkt 8 SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z pkt 3 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
3) Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:- jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto oferty za realizację przedmiotowego zamówienia (waga kryterium: cena – 60%). Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.Kryterium dostawa papieru o podwyższonych parametrach oraz kryterium minimum logistyczne są wartością stałą i nie podlegającą zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za te kryteria na etapie oceny ofert będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych kryteriom licytowanym w toku aukcji elektronicznej.7) Zamawiający określa minimalne postąpienie, w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych, zero groszy).8) Postąpienia pod rygorem nieważności składane są w formie elektronicznej. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania opisane w SWZ. 13) Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie podstawowego czasu aukcji elektronicznej, tj. 30 minut.6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.7 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragraf 10 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.