Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299575/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu wideokonsultacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 40 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.handzlik@szpitalpediatryczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu wideokonsultacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-233e6cd5-52e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003231/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa systemu wideokonsultacyjnego w ramach projektu "Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299575/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D-35/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 87250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wideokonsultacyjnego. Zamawiający dla potrzeb realizacji projektu pn.: ”Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie” zamierza rozbudować istniejące systemy informatyczne poprzez zakup systemu wideokonsultacyjnego pozwalającego na komunikację pacjenta z lekarzem oraz lekarza szpitala z lekarzem-konsultantem za pomocą środków audiowizualnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462926077
7.3.3) Ulica: Piwna 32
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa oprogramowania zabezpieczającego klasy korporacyjnej
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR" - 2 części postępowania
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów w zakresie branży blacharsko- dekarskiej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
- Dostawa serwera, laptopa oraz monitorów
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych Mechanik pojazdów samochodowych oraz Kierowca mechanik.
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- "ZAKUP ORAZ DOSTAWA MONITORÓW INTERAKTYWNYCH WRAZ Z AKCESORIAMI"
- Zakup, montaż, szkolenie i dostawa sprzętu elektronicznego audiowizualnego na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





