eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053668 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie mieniem Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69237234-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.71 Rolety, żaluzje, verticale, moskitiery - OR Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzonejestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięwyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, zapośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przyużyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiemprzypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należyskładać tylkoi wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowaprowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawcawybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.122.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się doudziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – wprzypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika doSystemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularzarejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonaćpierwszegologowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacjiOperatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymagazalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail orazhasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce„Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ orazpozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciupolecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służyrównieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacjiprzyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżącośledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniuskładaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputerklasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danychosobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego zsiedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem OchronyDanych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzezpocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Panadaneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawąprawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielaniazamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawyPzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODOprawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo dosprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz niemoże naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawożądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesieniaskargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku zart.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art.6 ust.1 lit.cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/uobowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazanezostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiającypośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie conajmniejjedno zwyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art.18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawodoograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁 wzwiązku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danychosobowych;􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art.20 RODO;􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁􀀁napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, którychdane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP- OL.2610.122.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

4.2.6.) Główny kod CPV: 39515400-9 - Rolety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazany w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożeniawwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,następującychpodmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) Oświadczeniewykonawcy, wzakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, wrozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020 r. poz.1076), z innymwykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia oprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty częściowej,w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tejsamej grupykapitałowej –załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub zCentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 4ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisywymagająwpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertępodpisujepełnomocnik;2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcówwspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wpostępowaniuWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadkuwspólnegoubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy zWykonawcówoświadczenieWykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania orazspełnieniuwarunków udziału wpostępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 doSWZ.Zamawiający żąda odWykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -składakażdy z Wykonawcówodpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnejEwidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy,sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisywymagają wpisu dorejestru lub ewidencji.Wykonawca nie jest zobowiązany dozłożeniadokumentów, o którychmowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocąbezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiającedostęp do tychdokumentów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartejumowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, wokolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącychzałącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania doZamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nrDZPOL.2610.122.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – niebędąrozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików wmaksymalnymrozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środkówkomunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 RozporządzeniaPrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodkówkomunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia RadyMinistrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnychwymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej orazminimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn.zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – wszczególności wformatach:.pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx,.zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającegoodnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dladokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacieinnym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dladokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty wformacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c)odnośnie podpisuzaufanego:• wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółoweinformacjedotyczące podpisuzaufanego można uzyskać podadresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany)Jeżelijest to możliwe, zalecane jest stosowaniepodpisu otaczającego –wewnętrznego –który polegana tym, że jest zapisany łącznie zpodpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), anieoddzielnie (plik podpisywany i plikpodpisu).15. Informacja na temat specyfikacjipołączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1)szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML zkodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są zdokładnością co do setnej części sekundy;4) pliki oferty wczytane przez wykonawcę naPlatformę i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plikówdostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarciaofert;5) oznaczenie czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentuelektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentuw kolumnie „Dataprzesłania”.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.