eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1239/dostawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Moszczenicy, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34802520-6715-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331868/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOA.271.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118812,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NABIAŁ
Kod CPV 15500000-3 – produkty mleczarskie

Lp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 200 g szt. 150
2. Mleko 2% 1l szt. 500
3. Śmietana 12% 400g szt. 1500
4. Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% „Hochland”100g szt. 110
5. Twaróg biały półtłusty „Czarnocin” lub równoważny kg 220
6. Ser żółty pełnotłusty Gouda lub równoważny kg 70
7. Kefir „Czarnocin” duży l lub równoważny szt. 100
8. Ser Feta półtłusty 270 g szt. 30
9. Ser mozzarella kg 5
10. Jogurt naturalny „Czarnocin” mały lub równoważny szt. 2800
11. Jogurt naturalny „Czarnocin” duży lub równoważny szt. 150
12. Serek homogenizowany wanilia 125g szt. 700
13. Serek homogenizowany czekolada 125g szt. 700
14. Margaryna „Kasia” 250 g lub równoważny szt. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 16958,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO

Kod CPV 15811000-6 - Pieczywo.

Lp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Bułka zwykła 100g szt. 600
2. Bułka tarta 1kg kg 150
3. Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g szt. 600
4. Chleb żytni szt. 50
5. Drożdże 100 g kg 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 3337,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA i OWOCE

Kod CPV 03221000-6 - Warzywa, 03222300-6 – Owoce inne niż tropikalne.

Lp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowanie
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga, bryza) kg 6500
2. Kapusta biała świeża kg 220
3. Marchew korzeń kg 580
4. Cebula biała korzeń kg 120
5. Pieczarki gat. I kg 150
6. Rzodkiewka pęczek 120
7. Ogórek zielony świeży kg 220
8. Buraki czerwone świeże kg 450
9. Kapusta kwaszona kg 400
10. Jabłka gat. I kg 1700
11. Kapusta pekińska świeża kg 230
12. Seler korzeń kg 250
13. Pomidory świeże kg 50
14. Sałata zielona szt. 330
15. Kapusta czerwona świeża kg 120
16. Por szt. 180
17. Koper zielony świeży pęczek 40
18. Pietruszka korzeń kg 200
19. Kalafior szt. 120
20. Banany kg 900
21. Papryka świeża czerwona kg 25
22. Ogórek kiszony kg 280
23. Mandarynki kg 450
24. Pomarańcza kg 450
25. Nektarynki kg 200
26. Gruszki kg 350
27. Czosnek główka szt. 30
28. Natka pietruszki pęczek 20
29. Arbuz kg 180
30. Brzoskwinie kg 200
31. Ananas świeży szt. 150
32. Rabarbar kg 10
33. Kiwi kg 200
34. Śliwki „Węgierki” kg 100
35. Szczypiorek (pęczek) pęczek 30
36. Szczaw świeży kg 15
37. Truskawki świeże kg 150
38. Cytryna kg 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 46110,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Boczek wędzony nieparzony kg 45
2. Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60% kg 200
3. Karczek b/k wieprzowy kg 600
4. Żeberka kg 180
5. Mortadela kg 200
6. Mięso mielone kg 570
7. Antrykot kg 30
8. Boczek surowy kg 50
9. Schab z/k wieprzowy kg 650
10. Golonka kg 15
11. Wołowina b/k kg 200
12. Smalec kg 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 42493,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO DROBIOWE

Kod CPV - 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

Lp.
Nazwa artykułu i gramatura opakowania
Jednostka
Ilość
1 2 3 4
1. Filet z kurczaka surowy kg 300
2. Kurczak kg 200
3. Udziec z kurczaka kg 520
4. Porcja rosołowa b/skrz. kg 120
5. Wątróbka drobiowa kg 160
6. Mięso mielone drobiowe kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 14839,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), ponieważ jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt. 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48202,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48202,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48202,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OLA" Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711668865

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 118

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48202,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50562,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50562,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50562,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50562,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15260,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15260,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15260,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15260,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.