eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu



Og³oszenie z dnia 2022-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: M³odzie¿owy O¶rodek Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000199119

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Samostrzel 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 385-90-10, 52 385-90-11

1.5.8.) Numer faksu: 525545176

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mow-samostrzel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mow-samostrzel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju opa³owego lekkiego do M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be71b220-88d0-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00053163

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020429/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawy oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy
i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem ID z miniportalu.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza innych ¶rodków porozumiewania siê czy komunikacji jak tylko przez miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcje oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ, oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
9. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji dostêpnego na miniportalu jako za³±czniki.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
12. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,.doc, .docx, .xlc, .xlsx, .rtf, .odt, .ods, .zip, .7zi. Oferte oraz o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
14. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, 7Z.
15. W¶ród formatów powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach: .com, .exe, .bat.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych jest Dyrektor M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki, dane kontaktowe: tel. 52 386 88 76 w. 31 adres e-mail: dyrektor@mow-samostrzel.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w M³odzie¿owym O¶rodku Wychowawczym im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu jest Pani Agniesz Palacz, adres e-mail: sekretariat@mow-samostrzel.pl, tel. 52 386 88 76 w. 30
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (zwane dalej RODO) tj. przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± art. 19 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz zapisy art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych).
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom, oferentom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe wykonawcy bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania a je¿eli czas trwania umowy i gwarancji oraz rêkojmi przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, gwarancji i rêkojmi. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOW.01.ZP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunkowej 25 000 litrów do celów grzewczych do kot³owni olejowej w budynku M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki.
2. Ilo¶æ oleju opa³owego objêtego postêpowaniem odnosi siê do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiaj±cego, mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu w stosunku do wielko¶ci ca³ego zamówienia ze wzglêdu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilo¶ci mog± byæ uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym w okresie obowi±zywania umowy lub wy³±czenia obiektu z eksploatacji. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego.
3. Dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie, z czêstotliwo¶ci± wynikaj±c± z bie¿±cych potrzeb. Bêd± realizowane po ka¿dorazowym zg³oszeniu przez przedstawiciela Zamawiaj±cego (telefonicznie, e-mailem lub faxem), zapotrzebowania na dostawê oleju opa³owego.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocystern± wyposa¿on± w pompê ss±co-t³ocz±c± i urz±dzenia pomiarowe posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne zapewniaj±ce dok³adny pomiar ilo¶ci wydanego oleju opa³owego. Olej opa³owy lekki nale¿y dostarczaæ z zachowaniem wszystkich obowi±zuj±cych przepisów reguluj±cych przewóz materia³ów niebezpiecznych.
5. Wykonawca musi posiadaæ niezbêdny do wykonania przedmiotu zamówienia potencja³ techniczny, ekonomiczny, finansowy a tak¿e powinien posiadaæ niezbêdne do¶wiadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji, ¿e dostarczony olej opa³owy spe³nia wymagane normy jako¶ciowe.
6. Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024 oraz rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 01.12.2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
Jako¶æ oleju - Minimalne warunki zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 jakim musi odpowiadaæ dostarczany olej opa³owy:
- gêsto¶æ: w 15°C max 0,860 kg/l
- warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki: max. 0,1%(M/M)
- temperatura zap³onu: min. 56 stopni C
- zawarto¶æ wody: max. 200mg/kg

Przy ka¿dej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci oferowanego oleju opa³owego.
7. Rozliczenie ka¿dorazowej dostawy oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie dostarczonego oleju (wed³ug wskazania przep³ywomierza w temperaturze rzeczywistej). Podstaw± do rozliczenia bêdzie faktyczna ilo¶æ dostarczonego oleju w dniu dostawy, niezale¿nie od temperatury, wed³ug wskazañ licznika cysterny.
Wielko¶æ dostarczanego oleju opa³owego nie bêdzie podlegaæ przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objêto¶ci oleju opa³owego w temperaturze 15 stopni C.
8. Wykonawca realizuje dostawy na w³asny koszt i ryzyko do momentu nape³nienia zbiornika na olej i odebrania przez Zamawiaj±cego partii oleju opa³owego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym.
9. Podczas ka¿dej dostawy – Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania aktualnego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na poje¼dzie dostawczym.
10. Przy ka¿dej dostawie Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium.
11. W przypadku dostarczenia oleju opa³owego bez dokumentu, o którym mowa w pkt 6 lub towaru niezgodnego z obowi±zuj±c± norm± lub z³o¿on± ofert±, Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo do odmowy przyjêcia towaru. Ewentualne szkody powsta³e z tego tytu³u pokryje Wykonawca zamówienia.
Opis miejsca dostawy:
1. Olej nale¿y dostarczyæ do kot³owni mieszcz±cej siê w budynku M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu, Samostrzel 7, 89-110 Sadki.
2. W kot³owni znajduj± siê 4 pojemniki o pojemno¶ci 3000 litrów ka¿dy, ³±cznie mo¿liwa jest jednorazowa dostawa do 12 000 litrów oleju. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego dostosowana jest równie¿ do mo¿liwo¶ci dostawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± tzn. uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów 100 pkt. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, pozosta³e bêd± oceniane proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji 0-100 pkt. Kryterium I- cena brutto oferty: max. 60 pkt. Kryterium II - termin dostawy: - max. 40 pkt.

Kryterium I) cena brutto oferty - waga kryterium: 60 pkt.
Przy zastosowaniu wzoru:
Najni¿sza cena brutto z ocenianych ofert (z³)
………………………………………………………………………………… x 60 punktów
Cena brutto badanej oferty (z³)

Kryterium II) termin dostawy – waga kryterium: 40 pkt.
Przyznane zostanie:
- za zapewnienie dostawy w terminie 24 godzin od zg³oszenia – 40 pkt;
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 24 godziny od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 36 godzin – 30 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 36 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 48 godzin- 20 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 48 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 60 godzin- 10 pkt
- za zapewnienie dostawy w terminie przekraczaj±cym 60 godzin od zg³oszenia lecz nie d³u¿szym jak 72 godziny- 0 pkt
Maksymalny termin dostawy oleju opa³owego od zg³oszenia wynosi 72 godziny.
£±czna ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê = Liczba pkt kryterium I + liczba pkt kryterium II
Cenê netto producenta nale¿y podaæ na podstawie ceny obowi±zuj±cej w dniu 10.02.2022r. podanej na stronie internetowej producenta oleju opa³owego (po zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ dotycz±ce:

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – aktualna koncesja (lub dokument równowa¿ny) uprawniaj±ca do obrotu paliwami p³ynnymi.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

3. Warunki jakie musi spe³niæ wykonawca polegaj±cy na zasobach innych podmiotów:
3.1 wykonawca mo¿e, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych;
3.2 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem (za³±cznik nr 2 do SWZ) , tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ).
3.3 wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
3.4 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 3.2, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4. Zamawiaj±cy ocenia czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania zamówienia.
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunków na podstawie z³o¿onego do oferty o¶wiadczenia z art. 125 ust.1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:
1. wype³niony formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - dla wykonawcy – za³±cznik nr 2 do SWZ
3. (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - sk³adane przez podmiot, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 2a do SWZ)
4. (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ),
5. (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia (za³±cznik nr 4 do SWZ),
6. (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
7. (je¿eli dotyczy) dokument zawieraj±cy wyja¶nienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) obowi±zuj± nastêpuj±ce postanowienia:
1. Wymagane jest ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje równie¿ pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich elektronicznych kopii dokumentów;
3. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. Elektroniczne kopie dokumentów dotycz±ce poszczególnych wykonawców musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przez wyznaczonego przez nich pe³nomocnika lub odpowiednio przez tych wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie (za³. nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. Do oferty sk³ada siê równie¿ o¶wiadczenie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem (za³. nr 2 do SWZ), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 2a do SWZ). Wykonawca sk³ada równie¿ zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, które bêd± mog³y byæ dokonane z powodu zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych sytuacji:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia,
b) zmiana wysoko¶ci stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego,
c) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego oraz zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty,
d) zmiany ceny przez producenta;
e) zmiany warunków p³atno¶ci, w tym równie¿ zmiany terminu p³atno¶ci,
f) dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
g) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
h) konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
Powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego po akceptacji drugiej strony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

17. W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
18. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5 Aplikacja dzia³a na platformie Windows (7,8,10). Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.
19. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji U¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu (odbywa siê automatycznie).
20. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
21. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
22. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
23. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
24. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
25. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert.
26. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
27. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
28. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
29. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików, co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.