Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526220/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00103456/01 - Wynik z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PADEW NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158514460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@padewnarodowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://padewnarodowa.biuletyn.net/?bip=1&cid=13221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c29ca1-7d22-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037911/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: „Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego obiektu Izby Pamięci Ignacego Łukasiewicza”Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego obiektu Izby Pamięci Ignacego Łukasiewicza poprzez zakup i dostawę mebli stylizowanych, pozostałych mebli i witryn wystawienniczych wewnętrznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zamawiającego, złożenie ich i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawa obejmuje:
- meble stylizowane
- pozostałe meble
- witryny wystawiennicze wewnętrzne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9-I.I, 9-I.II, 9-I.III,
9-I.IV, 9-I.V do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 113399,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Nazwa zadania: „Zakup i dostawa systemu wystawienniczego i systemu digitalizacji i prezentacji informacji”
Część II
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemu wystawienniczego i systemu digitalizacji
i prezentacji informacji poprzez zakup i dostawę systemu wystawienniczego zewnętrznego oraz systemu digitalizacji i prezentacji informacji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wystawienniczego oraz do digitalizacji i prezentacji do Zamawiającego, złożenie go i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawa obejmuje:
- system wystawienniczy zewnętrzny
- system digitalizacji i prezentacji informacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9-II.I, 9-II.II do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
32341000-5 - Mikrofony
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 57739,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87889,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Roman Olszowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8140000151
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Kosowy
7.3.5) Kod pocztowy: 36-147
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87889,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.