eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Padew Narodowa › Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PADEW NARODOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 2

1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158514460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@padewnarodowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://padewnarodowa.biuletyn.net/?bip=1&cid=1322

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c29ca1-7d22-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037911/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego ob.Izby Pamięci I.Łukasiewicza poprzez zakup wyposażenia,zewnętrznego systemu wystawienniczego i multimedialnego systemu digitalizacji i prezentacji informacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „Zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego obiektu Izby Pamięci Ignacego Łukasiewicza”
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie pomieszczeń zabytkowego obiektu Izby Pamięci Ignacego Łukasiewicza poprzez zakup i dostawę mebli stylizowanych, pozostałych mebli i witryn wystawienniczych wewnętrznych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Zamawiającego, złożenie ich i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawa obejmuje:
- meble stylizowane
- pozostałe meble
- witryny wystawiennicze wewnętrzne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9-I.I, 9-I.II, 9-I.III,
9-I.IV, 9-I.V do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 113399,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Nazwa zadania: „Zakup i dostawa systemu wystawienniczego i systemu digitalizacji i prezentacji informacji”

Część II
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemu wystawienniczego i systemu digitalizacji
i prezentacji informacji poprzez zakup i dostawę systemu wystawienniczego zewnętrznego oraz systemu digitalizacji i prezentacji informacji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wystawienniczego oraz do digitalizacji i prezentacji do Zamawiającego, złożenie go i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostawa obejmuje:
- system wystawienniczy zewnętrzny
- system digitalizacji i prezentacji informacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 9-II.I, 9-II.II do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39133000-3 - Zestawy wystawowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

30216110-0 - Skanery komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

32341000-5 - Mikrofony

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 57739,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87889,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Roman Olszowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8140000151

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Kosowy

7.3.5) Kod pocztowy: 36-147

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87889,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.