eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Zakup opału na potrzeby Gminy Przemęt w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup opału na potrzeby Gminy Przemęt w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 6156966

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup opału na potrzeby Gminy Przemęt w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dad34b4-868c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199593,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup węgla kamiennego i ekogroszku na potrzeby Gminy Przemęt w 2023 roku
1) Wymagania jakościowe dotyczące węgla kamiennego:
• sortyment: kostka
• gatunek I
• wartość opałowa nie mniejsza niż 26-28MJ/kg
• zawartość popiołu nie większa niż 7%
• wilgotność nie większa niż 7%
• zawartość siarki nie większa niż 0,7%

2) Miejsce, szacunkowa wielkość i przewidywane terminy dostaw węgla kamiennego:
L.p./Miejsce dostawy /Szacunkowa ilość węgla kamiennego/Dostawy do dnia (30.01.2023/ 10.04.2023)
1. Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8 - 10 ton (5 ton/ 5 ton)
2. Budynek ZS Przemęt, ul. Powstańców Wlkp. 1 - 19 ton (8 ton/ 11 ton)
3. OSP Przemęt, ul. Powstańców Wlkp. - 6 ton (2 tony/ 4 tony)
4. Mochy, ul. Polna 1 - 21 ton (10 ton/ 11 ton)
Razem - 56 ton (25 ton/ 31 ton)

3) Wymagania jakościowe dotyczące węgla ekogroszku:
• uziarnienie 5-25 mm
• gatunek I
• wartość opałowa nie mniejsza niż 24- 27MJ/kg
• zawartość popiołu nie większa niż 7%
• wilgotność nie większa niż 7%
• zawartość siarki nie większa niż 0,7%

4) Miejsce, szacunkowa wielkość i przewidywane terminy dostaw węgla ekogroszku:
L.p./ Miejsce dostawy/ Szacunkowa ilość węgla ekogroszku/ Dostawy do dnia (30.01.2023/ 10.04.2023)
1. Budynek biblioteka w Buczu, ul. Kasztanowa - 10 ton (5 ton/ 5 ton)
2. Budynek przedszkola Bucz, ul. Akacjowa - 5 ton (2 tony/ 3 tony)
Razem - 15 ton (7 ton/ 8 ton)

3.2. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do celów opałowych.
3.3. Zamawiający, informuje, że jest podmiotem korzystającym ze zwolnienia akcyzy na podstawie art. 31a ustawy z dnia 06 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U. 2022 r., poz. 143 ze zm.).
3.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w pkt 3.1. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 167073,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup pelletu na potrzeby Gminy Przemęt w 2023 roku
1) Wymagania jakościowe dotyczące pelletu drzewnego
• minimalna wartość opałowa: 18,00 MJ/kg
• maksymalna średnica: 6 mm
• maksymalna wilgotność: 6,7%
• popiół maksymalnie: 0,3%
2) Miejsce, szacunkowa wielkość dostaw pelletu:
L.p./ Miejsce dostawy/ Szacunkowa ilość pelletu

1. Mochy, ul. Wolsztyńska 6 - 16 ton
Razem: 16 ton

3) Ze względu na brak możliwości magazynowych jednorazowa dostawa pelletu nie może być większa niż 4 tony.

3.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w pkt 3.1. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165927,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35200,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37175,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35200,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231729361

7.3.3) Ulica: Wolsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Wieleń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-234

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35200,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.