Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502008/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 3 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b5158b4-7d43-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 3 części):Część nr 1 (zadanie nr 1) – usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Rzeszów 34. WOG, Grupie Transportowej Rzeszów 34. WOG oraz Jednostkach Wojskowych dyslokowanych w m. Rzeszów.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 5A do SWZ stanowiących Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) wykonanie czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości
i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw, modernizacji urządzeń transportu bliskiego a w szczególności określonych w § 9.1 ww. rozporządzenia.
2) przestrzeganie instrukcji eksploatacji UTB;
3) wykonanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresach określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzenie:
a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
b) działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchu,
c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
d) prawidłowości obsługi UTB,
4) przeprowadzenie, nie rzadziej niż 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, przeglądu:
a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
b) toru jazdy,
c) instalacji ochrony przeciwpożarowej oraz uziemień roboczych i odgromowych, o ile ma to zastosowanie,
d) usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
5) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
6) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności,
7) bezzwłoczne powiadamianie eksploatacyjnego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowałyby konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji,
8) podczas wykonywania pierwszego w roku przeglądu konserwacyjnego UTB przeprowadzić przegląd eksploatacyjny osprzętu do podnoszenia (zawiesi, lin itp.). Wynik przeglądu eksploatacyjnego wpisać do dziennika konserwacji z podaniem numerów ewidencyjnych osprzętu do podnoszenia będącego w ukompletowaniu danego UTB.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 15 grudnia 2023r.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji w zakresie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności obejmujących konserwację.
7. Zamawiający odstępuje w niniejszym postępowaniu od żądania wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 120712,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 3 części):Część nr 2 (zadanie nr 2) – usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Jarosław 34. WOG, Grupie Zabezpieczenia Przemyśl 34. WOG, Jednostkach Wojskowych dyslokowanych w m. Żurawica, Przemyśl.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 5B do SWZ stanowiących Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) wykonanie czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości
i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw, modernizacji urządzeń transportu bliskiego a w szczególności określonych w § 9.1 ww. rozporządzenia.
2) przestrzeganie instrukcji eksploatacji UTB;
3) wykonanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresach określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzenie:
a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
b) działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchu,
c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
d) prawidłowości obsługi UTB,
4) przeprowadzenie, nie rzadziej niż 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, przeglądu:
a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
b) toru jazdy,
c) instalacji ochrony przeciwpożarowej oraz uziemień roboczych i odgromowych, o ile ma to zastosowanie,
d) usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
5) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
6) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności,
7) bezzwłoczne powiadamianie eksploatacyjnego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowałyby konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji,
8) podczas wykonywania pierwszego w roku przeglądu konserwacyjnego UTB przeprowadzić przegląd eksploatacyjny osprzętu do podnoszenia (zawiesi, lin itp.). Wynik przeglądu eksploatacyjnego wpisać do dziennika konserwacji z podaniem numerów ewidencyjnych osprzętu do podnoszenia będącego w ukompletowaniu danego UTB.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 15 grudnia 2023r.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji w zakresie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności obejmujących konserwację.
7. Zamawiający odstępuje w niniejszym postępowaniu od żądania wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 83418,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 3 części):c) Część nr 3 (zadanie nr 3) – usługa przeglądów okresowych i stałej konserwacji sprzętu przeładunkowego i transportu bliskiego znajdującego się w Grupie Zabezpieczenia Nisko 34. WOG, Jednostkach Wojskowych dyslokowanych w m. Nisko.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 5C do SWZ stanowiących Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) wykonanie czynności wynikających z Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw, modernizacji urządzeń transportu bliskiego a w szczególności określonych w § 9.1 ww. rozporządzenia.
2) przestrzeganie instrukcji eksploatacji UTB;
3) wykonanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresach określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzenie:
a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
b) działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchu,
c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
d) prawidłowości obsługi UTB,
4) przeprowadzenie, nie rzadziej niż 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, przeglądu:
a) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
b) toru jazdy,
c) instalacji ochrony przeciwpożarowej oraz uziemień roboczych i odgromowych, o ile ma to zastosowanie,
d) usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
5) bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB,
6) odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności,
7) bezzwłoczne powiadamianie eksploatacyjnego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowałyby konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji,
8) podczas wykonywania pierwszego w roku przeglądu konserwacyjnego UTB przeprowadzić przegląd eksploatacyjny osprzętu do podnoszenia (zawiesi, lin itp.). Wynik przeglądu eksploatacyjnego wpisać do dziennika konserwacji z podaniem numerów ewidencyjnych osprzętu do podnoszenia będącego w ukompletowaniu danego UTB.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia obowiązywać będzie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 15 grudnia 2023r.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji w zakresie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności obejmujących konserwację.
7. Zamawiający odstępuje w niniejszym postępowaniu od żądania wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 46543,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103730,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103730,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIFT-KOLUBUSZOWA Blat Łukasz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lift-Kolbuszowa II Andrzej Blat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141692613
7.3.4) Miejscowość: Werynia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFT-KOLBUSZOWA S.C. ŁUKASZ BLAT ANDRZEJ BLAT
jakie przetargi wygrała firma
LIFT-KOLBUSZOWA S.C. ŁUKASZ BLAT ANDRZEJ BLAT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103730,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71108,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMAR Marek Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131363994
7.3.3) Ulica: Osiedle Stawy
7.3.4) Miejscowość: Dęblin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-530
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43251,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHMAR Marek Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131363994
7.3.3) Ulica: Osiedle Stawy
7.3.4) Miejscowość: Dęblin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-530
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zapewnienie usługi cateringowej i gastronomicznej w Rzeszowie w dniu 01.07.2025 r. i w Jasionce 02.07.2025 dla max .35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu "Lead EXPORT".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok w m. Blizne
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie, owoce i warzywa
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów inżynierskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.