eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 592 61 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ostrow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cce7389-869b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych realizowana dla Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cce7389-869b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00110489/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-262-20/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:

1. Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolski przy ul. Sądowej 2, z użyciem materiałów, środków technicznych i chemicznych dostarczonych przez Wykonawcę.

2. Usługi w zakresie utrzymania czystości i odśnieżania na terenach zewnętrznych (chodnik, parking), a w szczególności usuwanie oblodzeń, posypywanie chlorkiem wapnia, chlorkiem sodu, piaskiem lub innymi dopuszczalnymi przepisami środkami ( bezpiecznymi ekologicznie), tak aby powierzchnie były „czyste” do warstwy bruku w systemie pracy ciągłej oraz wywóz nadmiaru śniegu i bieżące porządkowanie terenu (w szczególności usuwanie pozostałości użytego pisaku).

Szczegółowy opis realizacji zamówienia oraz zakres prac zawiera Załącznik nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, które zostało określone w Rozdział II ust. 8 SWZ i dokumentach postępowania.
Prawo opcji dotyczy:
1. rozszerzenia zakresu usług świadczonych w ramach podstawowego przedmiotu zamówienia na budynek położony przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim, który ma zostać przekazany pod zarząd Zamawiającego, nie wcześniej niż od dnia 1 sierpnia 2023 r.
2. zapewnienia przez Wykonawcę realizacji usług sprzątania, w przypadku zaistnienia doraźnej potrzeby Zamawiającego, w szczególności związanej z remontem, montażem, itp., oraz w czasie innych nieprzewidzianych zdarzeń powodujących konieczność wykonania dodatkowej usługi sprzątania.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji prawa opcji zawiera Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy i Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis realizacji zamówienia, , które stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353900,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Beata Zielińska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KSOMAR Krzysztof Sobieraj spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181970425

7.3.3) Ulica: Stawiszyńska 128/130

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.