Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341933/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 6 zadań (części)
dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17 W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP nr 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356566651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarnogórska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-638
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 655 35 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kier.gosp@zsp17.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp17.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.podstawowa.zsp17.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 6 zadań (części)dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad7399e4-69c9-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018027/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP17.U/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525210,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa nabiału i jego przetworów:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nabiału i jego przetworów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 59011,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa mięsa, drobiu i ich przetworów oraz wędlin:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mięsa, drobiu i ich przetworów oraz wędlin do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.2 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 116630,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Dostawa pieczywa i produktów piekarniczych:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę pieczywa i produktów piekarniczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.3 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15677,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów ogólnospożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.4 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142100-9 - Miód naturalny
15321000-4 - Soki owocowe
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 105990,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Dostawa świeżych warzyw i owoców:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.5 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 184110,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Dostawa mrożonek i ryb mrożonych:Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę mrożonek i ryb mrożonych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 w Krakowie zgodnie ze stanowiącym Załącznikiem nr 4.6 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie asortymentowo-cenowe”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 43791,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 1 została złożona jedna oferta. Cena złożonej oferty tj. kwota 112.072,80 zł, przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, tj. kwotę 62.000,00 zł. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia ww. kwoty do ceny oferty Wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112072,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112072,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. W zakresie części 2 została złożona jedna oferta. Wykonawca w dniu 26.01.2022 r. został wezwany do podpisania umowy na dzień 01.02.2022 r. Pismem z dnia 04.02.2022 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121306,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121306,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W zakresie części 3 została złożona jedna oferta, która została odrzucona. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37593,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37593,15 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W zakresie części 4 zostały złożone dwie oferty. Cena oferty z najniższą ceną tj. cena 139.530,24 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, tj. kwotę 114.000,00 zł. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia ww. kwoty do ceny tej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139530,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149847,89 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W zakresie części 5 została złożona jedna oferta. Cena złożonej oferty tj. kwota 283.657,50 zł, przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, tj. kwotę 193.500,00 zł. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia ww. kwoty do ceny oferty Wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283657,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283657,50 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego do dnia 10 stycznia 2022 roku do godz. 15.00, w postępowaniu w zakresie części 6 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.