eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › UTRZYMANIE POWIERZCHNI DARNIOWYCH NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWYCH OKSYWIE I CEWICE



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE POWIERZCHNI DARNIOWYCH NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWYCH OKSYWIE I CEWICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/18wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE POWIERZCHNI DARNIOWYCH NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWYCH OKSYWIE I CEWICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20251cc0-7463-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie powierzchni darniowych na terenie lotnisk wojskowych Oksywie i Cewice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017114/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 506738,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 – Utrzymanie powierzchni darniowych na terenie lotniska wojskowego Oksywie,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Projektu umowy (zał. nr 9a do SWZ).
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
• usuwanie samosiejek krzewów i drzew,
• usuwanie kretowisk, korzeni i kamieni,
• usuwanie z terenu lotniska trawy i siana oraz gałęzi,
• utylizacja trawy, siana i gałęzi,
• naprawianie na bieżąco szkód na powierzchniach darniowych spowodowanych przez zwierzynę.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście
przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 9a i 9b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 357520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 2 – Utrzymanie powierzchni darniowych na terenie lotniska wojskowego Cewice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Projektu umowy (zał. nr 9b do SWZ).
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
• usuwanie samosiejek krzewów i drzew,
• usuwanie kretowisk, korzeni i kamieni,
• usuwanie z terenu lotniska trawy i siana oraz gałęzi,
• utylizacja trawy, siana i gałęzi,
• naprawianie na bieżąco szkód na powierzchniach darniowych spowodowanych przez zwierzynę.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 9a i 9b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 149218,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406121,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406121,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe KOS Michał Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879 245 07 79

7.3.3) Ulica: Zamkowa

7.3.4) Miejscowość: Łubianka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406121,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129276,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129276,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO – HANDLOWA W ROKITKACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 842 000 30 15

7.3.4) Miejscowość: Rokitki

7.3.5) Kod pocztowy: 77-116

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.