Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024365/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051326 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów ( budowa i usytuowanie gotowego kontenera modułowego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Książąt Pomorskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913275631
1.5.8.) Numer faksu: 913275630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów ( budowa i usytuowanie gotowego kontenera modułowego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207939d5-9079-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001454/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów (budowa lub usytuowanie gotowego kontenera modułowego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024365/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.4.2021.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie toalety publicznej wraz z podłączeniem mediów ( budowa i usytuowanie gotowego kontenera modułowego) : 1. Powierzchnia zabudowy toalety do 30 m 2 2. Toaleta publiczna winna składać się z :Budowa budynku: konstrukcja stalowa, ocynkowana ogniowo. Podstawa żelbetowa, prefabrykowana. Dach i ściany zewnętrzne z płyt warstwowych. Wewnętrzne powierzchnia ścian i sufitów zmywalne z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym. Ścianka działowa w kolorze białym na konstrukcji stalowej ocynkowanej. Budynek wyposażony w kompletną, wewnętrzną instalację elektryczną tj. szafka, zabezpieczenia (instalacja nie obejmuje tablicy, licznika oraz zabezpieczenia przedlicznikowego) oraz w kompletną wewnętrzną instalację wod- kan. (bez konsoli licznikowej) z wężem ze złączką do spłukiwania podłogi. Oświetlenie wejścia, odprowadzenie wody deszczowej na chodnik.Wyposażenie toalety: • Drzwi zewnętrzne do pomieszczeń toalet uchylne, aluminiowe, otwierane ręcznie, z samozamykaczem, pochwytami, z zamkiem mechanicznym plus zamek elektromagnetyczny; • Podłoga z wykładziną PCV;• Wrzutnik monet, elektroniczny. Możliwe ustalenie dowolnej opłaty oraz jej zmienianie. Całość obudowy wykonana w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm;• System alarmowy: "ŻĄDANIE POMOCY". Instalacja obejmująca wewnętrzny włącznik i wyłącznik sygnalizatora świetlnego i akustycznego (koguta);• Oświetlenie wewnętrzne: załączanie i wyłączanie oświetlenia automatycznie synchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika. Oprawa świetlna nasufitowa. Oświetlenie komory technicznej włączane i wyłączane przyciskiem ręcznym oraz gniazdko serwisowe;• Awaryjne zasilanie oświetlenia kabiny;• Wentylator ścienny z opóźniaczem wyłączenia;• Ogrzewanie podłogowe, elektryczne;• Muszla wisząca ze stali nierdzewnej, bez sedesu z ręcznym spłukiwaniem muszli; • Szczotka do WC z pojemnikiem naściennym;• Podajnik papieru toaletowego ręczny, naścienny z zamkiem, okienko kontroli zawartości, wykonany z blachy ocynkowanej lakierowany na biało.• Automatyczny zespół umywalkowy, wandaloodporny, bezdotykowy, nie sekwencyjny podajnik mydła, płynu dezynfekcyjnego, ciepłej wody i suszarka/ podajnik ręczników papierowych, lustro ze stali nierdzewnej, otwór wrzutowy do ukrytego kosza na śmieci. • Kosz na śmieci z automatycznym wodnym system p.poż. ;• Wieszaki ubraniowe: 2 szt. podwójne;• Poręcze dla osób niepełnosprawnych, bezpieczne, wyokrąglone, białe; 2 szt. proste oraz 1 szt. uchylna dług 800mm;• Wewnętrzna instrukcja użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wykaz telefonów alarmowych; • Zewnętrzna instrukcja użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wykaz telefonów alarmowych; • Przewijak dla niemowląt, opuszczany, wykonany z bezpiecznego tworzywa;• Podświetlane zewnętrzne Toaleta winna się składać z :• Toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych • Dwóch toalet koedukacyjnych• Pomieszczenia technicznego2. Lokalizacja inwestycji: Planowane przedsięwzięcie mieści się w granicach działki: a) nr 61 obręb Międzyzdroje obręb 20Do ww. działki gmina Międzyzdroje posiada tytuł prawny - własność. 3. Układ funkcjonalno-przestrzenny: 1. Toaleta winna spełniać wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne, oraz zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2351).4. Opis materiałów użytych do inwestycji: Wg. norm. 5. Gwarancja i atesty:Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty.6. Pozostałe informacje:Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu.Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia.Wszystkie elementy mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157071
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175398
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157071
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOTECHNIKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003466845
7.3.3) Ulica: Bierawka 2a
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157071,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-312021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Opracowanie sporządzenia Planu Ogólnego gminy Międzyzdroje
- Wymiana oświetlenia płyty boiska na stadionie miejskim w Międzyzdrojach
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
- Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach - miejsce integracji lokalnej społeczności
- Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury-drugie postępowanie
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.