Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431873/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej - kancelaria leśnictwa Suchożebry-powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
budowa infrastruktury leśnej, spedycja drewna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej - kancelaria leśnictwa Suchożebry-powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f831611-5f48-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054174/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie i montaż drewnianej konstrukcji ścian i dachu wraz z pokryciem oraz wykonanie instalacji elektrycznej - kancelaria leśnictwa Suchożebry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.270.117.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej w kancelarii leśnictwa Suchożebry.
Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 6 oraz nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:
• przedmiar robót (zał. nr 6)
• projekt budowlany (zał. nr 7)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hoist Paweł Biały
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023435
7.3.4) Miejscowość: Nakomiady
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Wspólnej w miejscowości Błogoszcz
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Materiały laboratoryjne z tworzyw sztucznych
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie II
- Demontaż 2 sztuk starych dźwigów oraz dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 sztuk dźwigów osobowych w obiekcie szpitalnym SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pokrycia dachowego i przebudowa/remont stropu nad częścią budynku po dawnej szkole w Kobylu"
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Modernizacja sali widowiskowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej i holu w Domu Kultury w Hałcnowie
- Adaptacja pomieszczenia na laboratorium SIMS w części biurowej kompleksu biurowo-produkcyjno-laboratoryjnego przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby IWC PAN.
- Robota budowlana- remont budynku nr 11 w m. Sandomierz
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.